Michelin uruchamia platformę MyPortal - narzędzie, które oferuje przejrzysty interfejs oraz zapewnia płynną komunikację z klientami flotowymi. Nowe narzędzie dostępne na stronie www.myportal.michelingroup.com pomaga w lepszym zarządzaniu firmą dzięki intuicyjnemu i prostemu w obsłudze systemowi.
Michelin MyPortal zastąpi dotychczasową platformę B2B o nazwie MyAccount, która zostanie w najbliższym czasie zamknięta, a jej obecni użytkownicy już teraz mogą łatwo przenieść swoje konto do nowego rozwiązania.
Michelin MyPortal umożliwia zintegrowaną obsługę klienta i posiada trzy kluczowe funkcje:
Na platformie Michelin MyPortal będą publikowane spersonalizowane treści dla klientów ze wszystkich sektorów - wykorzystujących opony w transporcie drogowym i miejskim, na budowach i w rolnictwie. Dzięki temu nowa strona dostarczy przydatnych informacji właścicielom i operatorom różnych typów flot: samochodów osobowych, dostawczych, małych i dużych ciężarówek, pojazdów rolniczych, maszyn przemysłowych itp.
Nowa platforma jest dostępna na stronie www.myportal.michelingroup.com, gdzie każdy klient flotowy Michelin może utworzyć swoje konto.
(ik)
Źródło i fot. Michelin