Jak wyprzedzić konkurencję?

W Polsce działa blisko 12 tys. serwisów zajmujących się oponami - to prawie tyle, ile w większych krajach europejskich. Ich poziom obsługi i kultury technicznej jest jednak bardzo zróżnicowany. Klienci nie są w stanie sprawdzić, czy usługi są wykonywane prawidłowo - może to zrobić tylko profesjonalny audytor. Dlatego Polski Związek Przemysłu Oponiarskiego (PZPO) wraz z TÜV SÜD i sieciami serwisowymi przygotowali kryteria oceny wyposażenia, jakości usług i kwalifikacji personelu, które muszą spełnić serwisy oponiarskie, aby otrzymać Certyfikat Oponiarski PZPO.

Wszystkie informacje dotyczące audytu i całego projektu są dostępne na naszej stronie w Informatorze PZPO oraz pod adresem www.certyfikatoponiarski.pl. Kryteria są podzielone na 3 rodzaje - dla poziomu dobrego, bardzo dobrego i wzorowego. Takie zweryfikowanie umiejętności i wiedzy pracowników serwisu w postaci Certyfikatu PZPO jest ważnym znakiem jakości dla klientów, jak również właścicieli flot, bo pozwala uniknąć strat i reklamacji na ogumieniu.

Opracowane kryteria i procedury gwarantują nie tylko profesjonalizm - przestrzeganie ich w codziennej pracy zapewnia też spokój właścicielowi serwisu. Niepoprawny w technice montaż i serwisowanie opon oznaczają poważne straty finansowe, a także duże zagrożenie dla bezpieczeństwa klienta warsztatu i innych kierowców na drodze.

Kryteria certyfikacji są transparentne i mogą być świetnym narzędziem dla zarządzających warsztatami - zarówno zrzeszonymi w sieci, jak i niezależnych - na sprawdzenie umiejętności pracowników oraz poprawę konkurencyjności serwisu jeszcze przez przystąpieniem do audytu wykonywanego przez TÜV SÜD. Otwarty dostęp do materiałów i filmików szkoleniowych pomaga także na łatwiejsze szkolenie nowych pracowników, a tym doświadczonym pomaga uniknąć błędów wynikających z rutyny.

Projekt PZPO to jedyny taki certyfikat w Europie. Stanowi on mocny argument przy współpracy z flotami. Pozwala zdobyć stałych klientów i wyprzedzić konkurencję. Dodatkowym atutem jest kampania marketingowa, gdyż PZPO promuje certyfikowane serwisy.

Partnerami Certyfikatu PZPO są firmy i organizacje, takie jak: Alphabet, Apollo Tyres, Arval (dołączył w ostatnich dniach), BestDrive, Bridgestone, Continental, Dębica, Driver, Euromaster, Firststop, Goodyear, Handlopex, Hankook, Inter Cars, Michelin, Nokian Tyres, Oponeo, Partner Opony Polska, Pirelli, Point S, Premio, Polskie Składy Oponiarskie, Volskwagen Group Polska, Vredestein oraz Związek Dealerów Samochodów. Przegląd Oponiarski jest partnerem medialnym inicjatywy.

(ik)

Źródło i fot. PZPO

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń