2020-02-18

Tyre24 kompleksowo

Kompleksowa opieka online dla sprzedawców opon

Platforma B2B Tyre24 stanowi stały element handlu oponami, z którego nabywcy intensywnie korzystają. Dla ponad 40 tys. klientów komercyjnych w Europie, platforma sprawdziła się od 2002 roku w dawnych grupach produktowych rynku opon i kół. Coraz więcej dealerów opon rozwija się w kompleksowe warsztaty lub przynajmniej oferuje usługi szybkiego montażu i dlatego potrzebuje części zamiennych. W efekcie portal Tyre24 rozszerzył port folio produktów o dział części samochodowych trzy lata temu. Portal przynosi więc jeszcze więcej korzyści dla handlu oponami, ponieważ doświadczenie pokazało, że ta grupa docelowa nie jest tak bardzo skoncentrowana na hurtowniach o zasięgu regionalnym, jak klasyczny, niezależny warsztat samochodowy, a obecnie także salon samochodowy.

Jak zamawiać, to ze znajomego źródła

Serwisy oponiarskie znają już mechanizm platformy w zakresie części samochodowych. Wyraźna identyfikacja części zużywających się jest równie prosta i intuicyjna przy użyciu różnych kryteriów i filtrów, jak ta, do której dealerzy przywykli od lat przy wyszukiwaniu opon na Tyre24. Poprzez znajomość terminów dostaw, wizyty w warsztatach można optymalnie zaplanować. Ponadto aplikacja umożliwia mobilny dostęp do całej bazy danych części zamiennych, które są na portalu. Jedną z różnic między kupowaniem opon i części jest to, że kupowanie części wciąż wiąże się z koszykami zakupowymi, ponieważ zwykle do naprawy potrzebne są różne części. Tyre24 oferuje specjalną funkcję, tzw. inteligentnego koszyka. Warsztaty wiedzą, że nie chodzi tylko o cenę; koszty transportu mogą również mieć niekorzystny wpływ na sytuację finansową firmy. Moduł jest zatem w stanie zoptymalizować cały proces zakupu, w tym także koszty transportu.

Co jednak nie jest możliwe online ani w przypadku opon, ani części, to wielokrotne dostawy w ciągu dnia. - Każdy kto tego szuka, musi udać się do regionalnego hurtownika. Tyre24 może jednak być co najmniej dobrym uzupełnieniem w takich przypadkach. Ogólnie rzecz biorąc, można powiedzieć, że regionalni hurtownicy są lepszym wyborem dla zamówień krótkoterminowych i doraźnych - jeśli chodzi o zakupy strategiczne, sprawdza się platforma B2B, ponieważ koszty doraźne są również odzwierciedlone w cenie - mówi Michael Saitow (na zdjęciu powyżej), CEO i założyciel Tyre24.

Atrakcyjny asortyment, atrakcyjne ceny

Portal B2B Tyre24 zapewnia przejrzystość części zamiennych i zużywających się oraz umożliwia swoim użytkownikom konkurencyjne ceny zakupu i niezawodną jakość marki od specjalistów takich jak Bosch, ATE lub Febi-Bilstein. Aktualnie korzystające z portalu warsztaty mogą uzyskać dostęp do internetowego wykazu ponad dziesięciu milionów części pojazdów. Jest to możliwe dzięki ogólnoeuropejskiej sieci dostawców. Szeroki i różnorodny zakres towarów oznacza, że dostępna jest cała gama części zużywających się. W związku z tym asortyment jest znacznie szerszy niż kiedykolwiek mógłby być u regionalnego hurtownika. Konkurencja ostatecznie znajduje odzwierciedlenie również w cenie. Podobnie jak w przypadku handlu oponami, cena to nie wszystko, ale decydujący już jest pakiet ceny i obsługi.

Podobnie jak w ugruntowanych już segmentach opon i felg, platforma B2B Tyre24 zapewnia jedynie rynek części samochodowych, gdzie firmy mogą oferować swoje towary powiązanym nabywcom. Dostawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za wycenę. Tyre24 nie ma na to wpływu. Duża liczba różnych dostawców z kraju i zagranicy stwarza konkurencyjną i dynamiczną sytuację, która może m.in. wpływać również na ceny ofertowe.

- W przeciwieństwie do handlu offline w segmencie samochodowych części zamiennych, gdzie cena części często obejmuje znaczne dopłaty za logistykę i administrację, cena online jest często niższa, ponieważ koszty związane ze sprzedażą są po prostu mniejsze, co w efekcie oznacza przeniesienie tych korzyści na samych kupujących - wyjaśnia Michael Saitow. - Ponieważ w Tyre24 nie ma warstwowych cen, bonusów itp., klienci komercyjni mogą korzystać z najlepszych warunków hurtowych już od zamówienia za symboliczną złotówkę.

Klienci używający portalu B2B Tyre24 mogą polegać na jakości przedmiotów oferowanych przy zakupie części i akcesoriów motoryzacyjnych. Aby móc sprzedawać przedmioty na portalu, sprzedawcy muszą zarejestrować się jako dostawcy komercyjni. Dopiero po sprawdzeniu przez Tyre24, sprzedawcy otrzymują dostęp do portalu, aby móc oferować części i akcesoria motoryzacyjne. Tyre24 przywiązuje dużą wagę do tego, żeby sprzedawcy spełniali określone kryteria jakości. Oprócz wysokiej dostępności oferowanych towarów, ciągłej aktualizacji stanów magazynowych i cen, a także szybkiego przetwarzania zamówień przychodzących, obejmuje to również oferowanie marek istotnych dla danego rynku w atrakcyjnych cenach.

Źródło i fot. Tyre24

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń