Hankook Tire przedłużył umowę sponsorską z najlepszym hiszpańskim klubem Real Madrid C.F. o kolejne trzy lata - do końca sezonu 2022/23. Producent opon będzie mógł zwiększyć widoczność swojej marki na Stadionie Santiago Bernabéu dzięki szerokim prawom marketingowym, aby dotrzeć do milionów kibiców na całym świecie. Hankook jest globalnym partnerem Real Madrid C.F. od 2016 r.
Przedłużenie umowy miało miejsce na początku roku w obecności nowego europejskiego prezesa Hankook Tire - Sanghoona Lee oraz prezesa Realu, Florentino Péreza. Wydarzenie to odbyło się na stadionie Santiago Bernabéu, gdzie w 2016 r. zapoczątkowano współpracę sponsorską. Od teraz procent opon będzie posiadać przez cały sezon wyłączne prawa do głównego wyświetlacza LED, co pozwoli marce uzyskać większy zasięg lokalny i międzynarodowy. Firma Hankook będzie nadal prezentować swoje reklamy na stadionie, a także korzystać z licznych praw online i offline, które wykorzystywać będzie do ciągłego wzmacniania rozpoznawalności swojej marki.
Na zdjęciu od lewej Sanghoon Lee, prezes Hankook Tire Europe oraz Florentino Pérez, prezes Realu Madrid C.F.
- Jesteśmy dumni z tego, że możemy rozszerzyć nasze strategiczne partnerstwo z jednym z najlepszych klubów piłkarskich na świecie na kolejne cztery sezony - powiedział Sanghoon Lee. - W ciągu ostatnich trzech i pół roku Hankook i Real Madrid C.F. z powodzeniem rozwijali się wspólnie, a łączące nas wartości i nieustanne dążenie do doskonałości inspirowały fanów obu marek na całym świecie.
Zobowiązanie firmy Hankook do sponsorowania klubu nie ogranicza się do meczów Real Madrid C.F. w Primera División (hiszpańskiej lidze premium), ale obejmuje też hiszpańskie rozgrywki pucharowe Copa del Rey, jak również dalsze prawa do międzynarodowych meczów domowych i wyjazdowych trzynastokrotnego zwycięzcy Ligi Mistrzów UEFA.
W swojej strategii marketingowej Hankook opiera się na koncepcji wielopoziomowej, składającej się z lokalnych, kontynentalnych i globalnych umów sponsorskich. Pozwala to na optymalną integrację pojedynczych działań, a lojalność klientów i widoczność marki może być wspierana poprzez konkretne ukierunkowanie. Oprócz umowy o ogólnoświatowym zasięgu z Real Madrid C.F., Hankook jest od 2012 r. aktywnym sponsorem Ligi Europejskiej UEFA.
(ik)
Źródło i fot. Hankook