OPINIE: Dlaczego czytam Przegląd?

Maciej Szustak, Euromaster Super Profil w Sieradzu (woj. łódzkie):

- Bo jest dużo ciekawych artykułów, dużo oponiarskich nowości. Dla właściciela ciekawe są teksty dotyczące innych serwisów, które być może lepiej prowadzą swój biznes. Warto się tym zainteresować, warto poznać, jak rozwiązują problemy, jakimi markami handlują. Trzeba orientować się, co się dzieje wokół, nie można siedzieć zamkniętym w jednym pokoju.

Krzysztof Kijanka, PUH Kijanka w Kielcach:

- Czytam, bo jestem z branży, to najprostsza odpowiedź. Uważam, że należy orientować się, co się w niej dzieje. Macie zawsze fajne wiadomości, można znaleźć coś ciekawego w każdym numerze „Przeglądu”.

Andrzej Chrostowski, Serwis Chrostowski (woj. podlaskie):

- Jest dużo informacji dotyczących oponiarskiej branży, ale nie tylko. Opisujecie choćby sprawy związane z mechaniką, z hobby, ze spędzaniem wolnego czasu, dlatego się to czyta. Bo gdybyście ograniczali się tylko do samych opon, byłoby to mniej interesujące. Opon mamy pod dostatkiem każdego dnia.

Marek Śpiewak, Anmar w Gdyni (woj. pomorskie):

- Każdy zna swoje własne podwórko, lecz warto dowiedzieć się z „Przeglądu”, co dzieje się, jak to wygląda w innych częściach kraju. Zazwyczaj podobnie, ale są szczegóły, które zwracają uwagę. Poza tym cenne są wiadomości techniczne dotyczące opon, porady fachowców jak pan Warszczyński czy pan Marcinkowski.

Krzysztof Kowalczyk, Opony Servis w Piasecznie (woj. mazowieckie):

- Przede wszystkim czytamy porady ekspertów, które traktujemy jako cenny materiał szkoleniowy. To jest podstawa. Sporo wyciągamy z każdego takiego artykułu, czytamy go po kilka razy, analizujemy, pokazujemy również cytaty naszym klientom. Codziennie korzystamy z „Przeglądu”.

Michał Skarzyński, Gumfix w Bełchatowie (woj. łódzkie):

- Biorąc po uwagę sytuację na polskim rynku prasy specjalistycznej, można powiedzieć, że jesteście bezkonkurencyjni. Kibice mają „Przegląd Sportowy”, my „Przegląd Oponiarski”. Mnóstwo ciekawych informacji, nowości, relacje z targów, opisujecie także różne mniejsze serwisy.

Eugeniusz Majewski, Koło-Serwis w Łodzi:

- Żeby być na bieżąco z branżą, to najważniejsze. Trzeba wiedzieć, co się aktualnie dzieje. Oprócz bieżących informacji warto zwrócić uwagę na nowinki techniczne, niuanse związane z naprawami ogumienia, na aspekty prawne działalności gospodarczej.

Wioletta Pawlak, Centrum koła Wiol-Mar w Droszkowie (woj. lubuskie):

- Dużo ciekawych informacji, można dowiedzieć się, co robi konkurencja. „Przegląd” pisze o nowych modelach opon oraz sprzętu potrzebnego w każdym serwisie, o zmianach prawnych czekających w przyszłości. Myślę, że dlatego, ale nie ukrywam, że także z sentymentu, kiedyś był artykuł o mojej firmie.

Maciej Stępień, PHU MC-Plus Maciej Stępień w Gdańsku:

- Poszukuję informacji zastępujących szkolenia, a więc porad ekspertów o wyważaniu i naprawach ogumienia. Jest to fachowa wiedza, przekazywana w „Przeglądzie”. Artykuły o innych serwisach czytam, żeby dowiedzieć się, jak wygląda ich organizacja, co robią, czego nie robią, to wszystko jest interesujące.

Jerzy Tomkiewicz, Centrum Ogumienia Tomkiewicz w Białymstoku:

- Głównie z powodu nowości i relacji z targów. Opisujecie różne serwisy ogumienia, warto poczytać, co robią, jakie mają ceny, jak obsługują klientów. Liczy się również to, że „Przegląd” wychodzi regularnie co miesiąc, a nie raz na pewien czas.

Cedric Binoit, wiceprezydent ds. sprzedaży i marketingu Michelin w Europie Środkowo-Północnej:

- „Przegląd Oponiarski” to dla nas cenne źródło specjalistycznych informacji i platforma wymiany opinii przedstawicieli branży oponiarskiej. „PO” jest dla Michelin ważnym kanałem komunikacji z partnerami handlowymi. Doceniamy profesjonalizm zespołu redakcyjnego oraz popularność pisma wynikającą z kompleksowego podejścia do tematów dotyczących naszej branży. „Przegląd” informuje nie tylko o nowościach rynkowych, lecz także o zagadnieniach dotyczących funkcjonowania  serwisów, tematach związanych z regulacjami prawnymi, bezpieczeństwa czy tendencji rynkowych. Serdecznie gratulujemy 20 rocznicy obecności na rynku i życzymy kolejnych lat sukcesów.

Piotr Sarnecki, dyrektor generalny PZPO:

- Każde wydanie „Przeglądu Oponiarskiego” daje pełny wgląd w to, co istotne dla branży nie tylko dla producentów opon, ale także właścicieli warsztatów i specjalistów w nich pracujących. To ważne źródło wiedzy. Widać w każdym numerze pasję redakcji do ciągłego edukowania branży oponiarskiej i robienia magazynu dla tysięcy osób zatrudnionych w serwisach. Oponiarstwo ciągle się zmienia, wchodzą nowości, a „Przegląd” cały czas jest na bieżąco. I za to wszyscy go cenimy.

Leszek Szafran, prezes Zarządu Firmy Oponiarskiej Dębica SA:

- Dzięki „Przeglądowi” otrzymuję regularnie najciekawsze informacje z branży. Cenię sobie eksperckość redakcji, która zawsze porusza ważne dla nas sprawy. Jest to świetny magazyn, który pokazuje szeroką perspektywę biznesu oponiarskiego oraz wyzwania, przed którymi stajemy, dlatego życzę kolejnych 20 lat i stale rosnącego grona czytelników.

Piotr Łukaszewicz, menadżer marketingu i sprzedaży na Polskę i kraje Bałtyckie Nexen:

- Czytam „Przegląd Oponiarski” od początku mojej kariery w branży, czyli od 20 lat. Pozwala mi to być na bieżąco z nowościami, trendami oraz zmianami zachodzącymi w branży. Lektura jest naturalnym uzupełnieniem wiedzy, która jest niezbędna do rozwoju na rynku oponiarskim w Polsce. Bardzo sobie cenię to wydawnictwo.

Tom Tarach, prezes Zarządu Apollo Vredestein:

- „Przeglad Oponiarski” jest bodaj najważniejszym i najbardziej utytułowanym czasopismem branżowym w Polsce. Od lat przedstawia dużo ciekawych informacji na temat rynku oponiarskiego w Polsce i nie tylko. Magazyn publikuje ważne informacje dotyczące trendów na europejskich i światowych rynkach opon, a także prezentuje nowości produktowe. Nie bez znaczenia są też regularnie pojawiające się interesujące wywiady, a także reportaże z międzynarodowych imprez motoryzacyjnych. Kierując polskim oddziałem Apollo Vredestein,  nadzwyczaj dobrze myślę o współpracy z „Przeglądem Oponiarskim”, któremu gratuluję jubileuszu i życzę dalszych sukcesów na następne 20 lat działalności.

Dariusz Wójcik, dyrektor generalny COP:

- Powód jest bardzo oczywisty, „Przegląd Oponiarski” informuje o tym co, się dzieje w branży. Szczególnie chciałbym podziękować redaktorowi naczelnemu Sławomirowi Górzyńskiemu i jego zespołowi za to, że opisuje branżę z różnych perspektyw, równoważy tematy ważne dla producentów opon, dystrybutorów i serwisów. Łączy promocję produktów z poradami dla serwisów i informuje o najważniejszych wydarzeniach w branży. Gratuluję jubileuszu i życzę dalszego rozwoju magazynu!

Jacek Pryczek, dyrektor zarządzający Goodyear w regionie Europy Wschodniej:

- „Przegląd Oponiarski” znam i czytam od początku istnienia magazynu. Zawsze ciekawe artykuły, inspirujące wywiady, przegląd wydarzeń i nowości z branży sprawiają, że „Przegląd” towarzyszy naszemu biznesowi od tych 20 lat. Gratuluję całej redakcji i życzę dalszych sukcesów!

Przemysław Trzaskowski, menadżer PR i Komunikacji w Bridgestone East Europe:

- „Przegląd Oponiarski” zapewnia bardzo dobry i przekrojowy ogląd tego, co aktualnie dzieje się w branży oponiarskiej. Wywiady i artykuły w ciekawy sposób przedstawiają nastroje panujące wśród uczestników rynków oraz dają wiele ciekawych informacji na temat partnerów biznesowych. Ponadto, jak na pismo branżowe, treść magazynu jest bardzo wszechstronna i każdy znajdzie coś interesującego dla siebie.

Tadeusz Kabat, współwłaściciel Kabat Tyre:

- „Przegląd” czytam, bo znajdują się w nim bardzo interesujące artykuły na temat tego, co się dzieje w branży oponiarskiej. Ciekawe ponadto są także porady prawne, podatkowe czy zasady savoir-vivre. Nigdy również nie omijam tekstów eksperckich, niosących dużą dawkę wiedzy o naprawach opon.

Artur Posłuszny, menadżer ds. produktu marketingu i klientów kluczowych w ITR CEE (oficjalny dystrybutor opon Yokohama w Polsce):

- „Przegląd Oponiarski” to stała pozycja w naszym firmowym przeglądzie gazet. Zawsze pełen informacji branżowych, ciekawostek z rynku krajowego, ale także ze świata zachęca do czytania „od deski do deski”. To magazyn, który rzeczowo omawia tematy interesujące nas - oponiarzy i prezentuje informacje przekrojowe dotyczące wszystkich ważnych marek oponiarskich obecnych w naszym kraju.

Marcin Wieteska, dyrektor handlowy Pirelli na Polskę i Kraje Bałtyckie

- Z mojego punktu widzenia, najciekawszą częścią Przeglądu są wiadomości lokalne ujęte w wywiadach, prezentacjach serwisów oraz sondach tematycznych. Ich zawartość jest unikalna dla naszego rynku i można ją odnalezienia jedynie na łamach Waszej gazety. Sposób postrzegania naszej branży i jej wyzwań przez wszystkie strony pozwala mi na pełniejsze jej zrozumienie.

drukuj  
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń