To, co ma zastosowanie w prywatnym handlu online, jest oczywiście również podstawowym warunkiem w sektorze B2B: zaufanie to twarda waluta, każdy chce je zdobyć, ale - jeśli nie jesteś ostrożny - łatwo jest je stracić. Klienci platformy B2B Tyre24 mogą polegać na jakości oferowanych artykułów podczas zakupu części samochodowych.
- Dzięki budowanej przez wiele lat pozycji na rynku opon i felg, nasi klienci darzą naszą firmę dużym zaufaniem - powiedział Michael Saitow (na zdjęciu poniżej), dyrektor generalny i założyciel Saitow AG/Tyre24. - W związku z tym naszym obowiązkiem jest otwarcie naszego portalu w sektorze części samochodowych tylko dla tych dostawców, którzy odwzajemniają to zaufanie w swojej działalności gospodarczej.
W ciągu ostatnich miesięcy platforma B2B sukcesywnie rozszerzała swoją ofertę w segmencie części zamiennych i angażowała się we współpracę z nowymi dostawcami. Nabywca, czyli warsztat, powinien móc w dalszym ciągu polegać na jakości Tyre24 podczas samego procesu zakupu, jak i również na samych produktach. Tyre24 codziennie współpracuje z kontrolerami jakości, którzy są zaangażowani w wewnętrzną ocenę wydajności dostawców na platformie. Odbywa się to na przykład poprzez analizę opinii klientów, ale także poprzez ocenę przyczyn zwrotów lub reklamacji. Pozwala to szybko sprawdzić, który sprzedawca działa w interesie klienta, a który nie.
- W przypadku konfliktów, interweniuje odpowiedni kierownik po stronie dostawcy oraz omawia z dilerem sytuację i możliwe rozwiązania. Platforma jest w stanie bardzo szybko reagować, dzięki dostosowaniu zarządzania dostawcami do poszczególnych krajów i produktów - dodał M. Saitow.
Menedżerowie ds. dostawców mają za zadanie wspierać i rozwijać dostawców od samego początku. Przykładowo, w odróżnieniu od eBay'a czy Amazon, w Tyre24 dostawcy muszą się zarejestrować jako dostawcy komercyjni, zanim będą mogli zaoferować swoje usługi.
- Poza wysoką dostępnością produktów, stałą aktualizacją zapasów i cen oraz szybką realizacją zamówień, ważne jest dla nas również, aby sprzedawca detaliczny oferował na rynku odpowiednie marki w atrakcyjnych cenach - podkreślił M. Saitow.
(ik)
Źródło i fot. Saitow AG