Koncern Nexen Tire przedłużył niedawno umowę sponsorską z niemieckim klubem piłkarskim Eintracht Frankfurt na kolejne trzy lata - do sezonu 2021/22. Dokument podpisali Arnfried Lemmle, dyrektor działu sprzedaży i marketingu Eintracht Frankfurt Fußball AG, John Bosco Kim, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Nexen Tire Europe s.r.o. oraz Peter Gulow, dyrektor zarządzający Nexen Tire Germany.
Dzięki zawarciu nowej umowy producent opon będzie kontynuować zwiększanie obecności marki w Niemczech m.in. poprzez reklamy i inne usługi związane z klubem Eintracht Frankfurt, który obecnie uczestniczy w rozgrywkach Bundesligi, najwyższej klasy niemieckich rozgrywek ligowych. Logo Nexen Tire widoczne będzie na stadionie klubowym podczas emisji meczów, na bandach, podczas reklam i nie tylko.
Szczególną korzyścią wynikającą z tej współpracy jest dostęp do loży Sky Box z logo producenta na wejściu do loży, obecność na tablicach video-off-board na każdym meczu na własnym stadionie klubu Eintracht Frankfurt, reklamy stadionowe na ekranie wideo i stronę reklamową w każdym wydaniu magazynu klubowego.
Nexen jest partnerem klubu Eintracht Frankfurt od 2012 r. i realizuje z klubem działania marketingu sportowego w celu zwiększenia świadomości marki na rynku niemieckim. Współpraca umożliwiła firmie dotarcie do kibiców, jak również klientów w całych Niemczech. Dzięki przedłużonej współpracy koncern zamierza zwiększyć swoją rozpoznawalność w Niemczech, Austrii i Szwajcarii.
John Bosco Kim, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w Nexen Tire Europe s.r.o., powiedział: - Piłka nożna jest jednym z najpopularniejszych sportów na świecie. Uważamy, że współpraca ta ma ogromny potencjał w regionie DACHL i pozwoli nam znacznie zwiększyć sprzedaż opon. Przedłużenie partnerstwa odzwierciedla nasz nieustanny rozwój i stanowi kolejny kamień milowy w inicjatywach marketingu sportowego koncernu Nexen Tire.
(ik)
Źródło i fot. Nexen