2019-11-12

Continental VF TractorMaster, VF CombineMaster, VF TractorMaster Hybrid

Na tegorocznych targach Agritechnica Continental zaprezentuje opony rolnicze TractorMaster i CombineMaster z nową technologią Very High Flexion - VF. Dzięki zoptymalizowanej geometrii opasania i stopki ogumienie ma bardzo elastyczne ściany boczne, co pozwala utrzymać trwałość oraz stabilność toru jazdy na wysokim poziomie, nawet przy zredukowanym ciśnieniu lub dużym obciążeniu. Opony cechuje pełna elastyczność dzięki nowej technologii VF. Środowisko pracy rolników jest zróżnicowane, podobnie jak wymagania dotyczące opon do maszyn rolniczych. Muszą być one przystosowane do pracy na różnych nawierzchniach i przy zmiennym obciążeniu oraz prędkości, jednocześnie zapewniając stałą wydajność podczas długiej pracy. Opony VF wspierają rolników w wykonywaniu zróżnicowanych zadań, a przy tym pozwalają im nie tylko oszczędzić czas i paliwo, ale też uniknąć szkodliwego dla roślin zagęszczenia gleby. Do niedawna regulacja ciśnienia w oponach była konieczna w zależności od tego, czy pojazd był załadowany, czy pusty, poruszał się po drodze czy polu. Dzięki znacznie zwiększonej elastyczności prezentowane opony VF TractorMaster Hybrid, VF TractorMaster oraz VF CombineMaster mogą wytrzymać takie samo obciążenie przy ciśnieniu niższym o 40 proc. w porównaniu ze standardowymi oponami oraz o 40 proc. większe obciążenie przy takim samym poziomie ciśnienia i maksymalnej prędkości. Kluczowym elementem opony jest stopka, która zapewnia właściwe ułożenie ogumienia na feldze. W oponach VF jej konstrukcja została wyprofilowana w taki sposób, aby była większa i bardziej elastyczna. Także wierzchołek stopki jest mniejszy, co pozwala uzyskać lepsze ugięcie opony, a także znacznie zmniejszyć obciążenie innych jej komponentów. Zapewnia to długą, bezawaryjną eksploatację opon. Standardowe opony tym przy zbyt niskim ciśnieniu i dużym obciążeniu mogą szybko ulec uszkodzeniom, dlatego w przypadku opon VF zwiększona oraz usztywniona została powierzchnia barku i opasania. Zoptymalizowana pod tym kątem konstrukcja zmniejsza ryzyko deformacji i uszkodzeń, na przykład przez przebijające się występy bieżnika. W nowych oponach VF zastosowano również technologię nylonowego karkasu - N.flex. Opatentowany materiał karkasu jest na tyle elastyczny, aby zabsorbować wstrząsy i powrócić do pierwotnego kształtu bez trwałego odkształcenia. Zapewnia to długotrwałą wytrzymałość ogumienia oraz gwarantuje wysoki komfort pracy. Redukcja spłaszczeń bieżnika oznacza koniec nierównomiernej pracy opony po dłuższym postoju. www.continental-tires.com/specialty/agriculture

(Opisy produktów w tym dziale są opracowywane przez redakcję na podstawie informacji dostarczanych przez ich producentów lub dystrybutorów)

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń