Kilka miesięcy po przejęciu Webfleet Solutions, Bridgestone przygotował pierwszą ofertę, której użytkownicy kupując opony ciężarowe klasy premium - Duravis R002 lub Ecopia H002, otrzymają w cenie dostęp do platformy telematycznej WEBFLEET.
Bridgestone rozpoczął proces transformacji, który ma pomóc firmie zdobyć pozycję lidera rozwiązań w zakresie mobilności. Jednym z elementów tej strategii jest przejęcie spółki Webfleet Solutions, czołowego dostawcy usług do zarządzania flotą w Europie. Obecnie obie firmy wdrożyły pierwszą wspólną ofertę - „Promocja 12/12” skierowaną do flot ciężarowych, która umożliwi im optymalizację działań dzięki najnowszym oponom Bridgestone i systemowi Webfleet.
Wszyscy klienci, którzy od 4 listopada do końca 2019 r. kupią 12 opon Bridgestone Duravis R002 lub Bridgestone Ecopia H002, otrzymają dwa zestawy telematyczne WEBFLEET na okres 12 miesięcy w cenie. W skład zestawu wchodzi:
W ramach promocji każdy klient może kupić maksymalnie 24 opony i otrzymać do 4 zestawów Webfleet. Szczegóły i regulamin promocji dostępne na stronie: www.natrase.pl/promocja.html
Współpraca z Webfleet Solutions to krok ku realizacji ambitnych założeń Bridgestone, tj. poszerzania kompetencji spółki w zakresie rozwiązań cyfrowych, aby sprostać rosnącym potrzebom klientów w obszarze wydajności, ekologii i wygody użytkowania.
System WEBFLEET, to innowacyjne rozwiązanie typu Software-as-a-Service (oprogramowanie jako usługa) do zarządzania flotą w czasie rzeczywistym. Firmy o różnej wielkości stosują je do monitorowania pracy pojazdów, zmniejszenia spalania, wspierania kierowców i podnoszenia ogólnej wydajności aut flotowych.
Opony Duravis R002 i Ecopia H002 marki Bridgestone pomagają flotom zoptymalizować koszty operacyjne, znacznie obniżając koszt przejechania kilometra dzięki wyjątkowej odporności na zużycie i ekonomii spalania.
(ik)
Źródło i fot. Bridgestone