2019-11-07

Hankook w III kwartale

Producent opon marki premium, firma Hankook, ogłosiła wyniki finansowe za III kwartał 2019 r. ze skonsolidowaną sprzedażą globalną 1,8332 biliona KRW (ok. 1,38 miliarda Euro) i zyskiem operacyjnym w wysokości 180 miliardów KRW (ok. 135,6 milionów Euro).

Sprzedaż opon o dużej średnicy, powyżej 17 cali, stanowiła 55 proc. opon do samochodów osobowych, prowadząc do 3-proc. wzrostu względem tego samego okresu w roku poprzednim. Stały wzrost sprzedaży opon o dużej średnicy na głównych rynkach, takich jak Korea Południowa, Europa, Ameryka Północna i Chiny w szczególności wzmocniły wizerunek firmy Hankook jako marki premium.

Wraz ze wzrostem popytu na globalnym rynku pojazdów typu SUV, producent opon wzmocnił swoją linię opon o dużej średnicy, między innymi stając się dostawcą opon na pierwsze wyposażenie do modelu SUV Porsche Cayenne 3. generacji, nowego Audi Q8 oraz nowego Forda Explorer 2020.

Firma Hankook skupia się na wzmocnieniu pozycji firmy jako marki premium. W tym celu producent rozszerza konkurencyjność swoich produktów premium, szczególnie w segmentach o dużym potencjale wzrostu. Ponadto producent planuje dywersyfikację portfolio części oryginalnych, aby zbudować strukturę stabilnego wzrostu i zoptymalizować strategie dystrybucji dla różnych regionów za granicą.

(ik)

Źródło i fot. Hankook

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń