Bridgestone powiększa swoją ofertę produktów do motocykli, wprowadzając cztery nowe opony. Jedną z nowości jest Battlax BT46.
Battlax BT46 zastąpi legendarny model Battlax BT45. Opona została wprowadzona na rynek 22 lata temu z myślą o motocyklach turystycznych. Teraz Bridgestone ulepsza ją, wprowadzając nowoczesną technologię.
Na przodzie Battlax BT46 posiada wzór w kształcie odwróconej litery V - przejmuje siły działające na oponę, redukuje nierównomierne zużycie i gwarantuje szybką reakcję na działania kierowcy. W tylnej oponie zastosowano jednoskładnikową mieszankę wzbogaconą krzemionką, aby zmaksymalizować osiągi, przyczepność i ograniczyć zużycie. W porównaniu do BT45 nowa opona lepiej trzyma się mokrej nawierzchni, zachowując przy tym świetne prowadzenie na suchym podłożu i odporność na zużycie. Model nadaje się do zastosowania w UM: opony bezdętkowe można montować na feldze dętkowej po założeniu odpowiedniej dętki.
Bridgestone opracował tę oponę specjalnie z myślą o zastosowaniu w rożnych maszynach, które rywalizują w kategorii motocykli turystycznych. Dostępna będzie w 21 rozmiarach na przód i 27 na tył. Dziesięć podstawowych rozmiarów zadebiutuje już w styczniu 2020 r., a pozostałe będą sukcesywnie dodawane do asortymentu.
Od lewej: Battlax Classic Racing CR11 (przód i tył), Battlax BT46 (przód i tył), Battlax Racing Street RS11 (przód i tył), Battlecross E50 Extreme
(ik)
Źródło i fot. Bridgestone