Z ostatnim dniem wakacji końca dobiegła akcja promocyjna Inter Cars, w której o cenne nagrody walczyli zarówno właściciele warsztatów zrzeszonych w sieciach serwisowych, jak i klienci bezpośrednio korzystający z usług tych serwisów.
Założenie akcji było proste: klienci, którzy dokonali zakupu w warsztatach zrzeszonych w sieciach Inter Cars (do samochodów osobowych na kwotę co najmniej 500 zł, a w warsztatach ciężarowych na 1000 zł), otrzymywali kod uprawniający do wzięcia udziału w loterii. Wysyłając go SMS-em lub za pośrednictwem dedykowanej akcji strony www zgłaszali swój udział w loterii, w której nagrodami były karty przedpłacone o wartości od 250 do 2000 zł.
Im większa liczba klientów danego warsztatu zarejestrowała się w loterii, tym większe szanse na wygraną miał także sam serwis. Aby znaleźć się w gronie laureatów serwisy musiały jednak nie tylko zachęcać swoich klientów do wzięcia udziału w loterii, ale samemu także zrealizować minimalny próg zakupowy. Dopiero wówczas mogły zostać uwzględnione w rankingu końcowym. Serwisy walczyły o równie cenne nagrody: rabaty na zakup urządzeń wyposażenia warsztatowego w wysokości do 250 do 2000 zł w przypadku serwisów osobowych i od 500 do 2000 zł dla warsztatów pojazdów użytkowych.
Znamy już zwycięzców akcji. Wszyscy - zarówno warsztaty, jak i ich klienci - zostali poinformowani o wygranej. W konkursie sieciowym łącznie wzięło udział 268 warsztatów, w tym 221 z rynku osobowego oraz 47 serwisów ciężarowych. Z kolei w Loterii Sieciowej zarejestrowało się ponad 1000 klientów. 894 z nich zrobiło zakupy w warsztatach osobowych, a 257 w serwisach ciężarowych. Na początku września do każdej osoby, która zdobyła kartę przedpłaconą, wysłany został SMS z informacją o wygranej. Zgodnie z zawartym w nim komunikatem, laureaci zobowiązani są odesłać do organizatora stosowne oświadczenie.
Z kolei warsztaty, które triumfowały w konkursie sieciowym, chcąc zrealizować swoją nagrodę, musiały dokonać zakupu dowolnego urządzenia wyposażenia warsztatowego dostępnego w ofercie Inter Cars, o wartości przewyższającej co najmniej o 1 zł wartość przyznanej nagrody. Zakupu dokonać należało w terminie 14 dni od dnia otrzymania informacji o uzyskaniu statusu zwycięzcy, a następnie przesłać maila na adres promocje@intercars.eu potwierdzającego dokonanie zakupu.
(ik)
Źródło i graf. Inter Cars