2019-09-25

Kolejne akcje serwisowe

Kolejne akcje serwisowe na polskim rynku, związane z kołami, dotyczą wybranych modeli Audi i Nissana. Więcej szczegółów poniżej.

18 egzemplarzy luksusowych Audi A8, Q7, Q8, wyprodukowanych w Niemczech w listopadzie i grudniu ub.r., a sprzedanych w polskich salonach, może mieć problemy z kołami. Z powodu obniżonej wytrzymałości niektórych elementów koła może dojść do ich pęknięcia. W efekcie koło może zetknąć się z nadkolem i wypadek gotowy. Importer, czyli Volkswagen Group Polska, zaprosił listownie posiadaczy felernych wozów na naprawę do autoryzowanych stacji obsługi Audi.

Audi A8, fot. Audi

Kolejna akcja dotyczy Nissanów Micra. Liczba wadliwych egzemplarzy na szczęście jest minimalna. W czterech autach, wyprodukowanych we Francji od 26 września do 4 października ub.r., piasta przedniego koła może pęknąć, wywołując hałas. W przypadku zlekceważenia objawów i dalszej eksploatacji samochodu, zespół piasta-koło może odpaść, jak importer Nissana poinformował Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Piasty zostaną wymienione w autoryzowanych stacjach obsługi Nissana.

Nissan Micra, fot. Nissan

(JD)

Źródło: UOKiK

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń