Kampania firmy Vredestein Live the Land zdobyła złotą statuetkę na festiwalu AutoVision 2019. Ten wiodący międzynarodowy festiwal filmowy i multimedialny odbywa się co dwa lata we Frankfurcie w Niemczech. Ceremonia rozdania nagród miała miejsce podczas międzynarodowej wystawy IAA 2019 we Frankfurcie nad Menem, która odbyła się w dniach 12-22 września.
AutoVision to festiwal, który odbywa się co dwa lata oraz prezentuje i celebruje reklamy korporacyjne, strony internetowe, programy telewizyjne i filmy a także multimedia i produkcje interaktywne w branży motoryzacyjnej. Niezależne międzynarodowe jury składa się z producentów filmowych i multimedialnych, ekspertów ds. reklamy i specjalistów ds. marketingu oraz przedstawicieli mediów.
Marka Vredestein wygrała w kategorii „Filmy produktowe: Dostawcy (asystenci cyfrowi, paliwa, opony itp.)” dzięki filmowi ze swojej kampanii „Live the Land”. Kampania ta została zorganizowana w celu uhonorowania rolnictwa i promowania portfolio opon rolniczych firmy. Została stworzona przez wielokrotnie nagradzane studio Sounds Like Film, które znajduje się w Amsterdamie.
Film honoruje rolników, ich przywiązanie do ziemi i ciężkiej pracy, którą wykonują każdego dnia. Spot został zrealizowany właśnie z ich punktu widzenia, aby z dumą opisać życie na wsi. Ujęcia pokazują piękne krajobrazy, które obejmują cztery pory roku i ukazują pracę, którą rolnicy z poświęceniem wykonują każdego dnia, a także więzi rodzinne na przestrzeni pokoleń. Klip jest rezultatem dziewięciu miesięcy pracy, którą wykonywano przez większą część roku, w tym o wczesnym poranku i o późnej nocy, aby uchwycić idealne światło dla każdej sceny i różnych rodzajów pracy wykonywanej na typowym gospodarstwie rolnym.
Film można zobaczyć w serwisie YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=gVTj6zSubQA
(ik)
Źródło i fot. Apollo Vredestein