Falken, marka opon z Japonii, w sezonie 2019-2020 współpracuje z 18 klubami piłkarskimi w siedmiu europejskich krajach. Wśród drużyn wspieranych przez firmę jest też Legia Warszawa.
Piłka nożna od lat jest ważną częścią marketingu i kształtowania wizerunku firm z różnych branż, w tym również branży oponiarskiej. Dla przykładu Falken Tyres wspiera 18 klubów piłkarskich:
Warto dodać, że Falken jest oficjalnym globalnym partnerem w zakresie dostaw opon klubu Liverpool FC już od 2017 r. Firma kontynuuje też partnerstwo z Atlético Madryt, zapoczątkowane w ubiegłym roku. Ponadto od sezonu 2019-2020 Falken jest także oficjalnym partnerem w zakresie dostaw opon Borussii Mönchengladbach w Niemczech.
Współpraca z klubami piłkarskimi, w zależności od umowy, zapewnia marce opon obecność na banerach reklamowych podczas meczy, a co za tym idzie większą widoczność i rozpoznawalność dzięki obecności w telewizji i internecie.
(ik)
Źródło i fot. Falken