2019-08-06

Hankook w II kwartale

Hankook Tire, producent opon premium, ogłosił wyniki finansowe spółki za II kwartał 2019 r. ze skonsolidowaną globalną sprzedażą wynoszącą 1,74 kwintyliona KRW (1,33 mld euro) i zyskiem operacyjnym wynoszącym 107,1 mld KRW (81,8 mln euro).

W drugim kwartale 2019 r. firma Hankook Tire odnotowała sprzedaż w wysokości 1,74 kwintyliona KRW oraz zysk operacyjny w wysokości 107,1 miliarda KRW. 54,9 proc. całkowitej sprzedaży stanowią opony powyżej 18 cali. Oznacza to wzrost o 2,8 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku.

Sprzedaż ogumienia powyżej 18-cali stanowiła prawie 55 proc. sprzedanych opon do samochodów osobowych, co stanowi wzrost o 2,8 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku i wzmacnia wizerunek marki. Jednak spowolnienie globalnego przemysłu motoryzacyjnego negatywnie wpłynęło na wyniki finansowe firmy.

Hankook Tire koncentruje się na umacnianiu swojej pozycji na rynku. W związku z tym producent rozszerza swoją obecność na rynku północnoamerykańskim poprzez stabilizację amerykańskiego zakładu w Tennessee, zwiększenie sprzedaży opon powyżej 18-cali na głównych rynkach oraz poprawę wizerunku marki poprzez dostarczanie opon klasy premium i wzmocnienie konkurencyjności jej produktów. Koncern planuje też dywersyfikację portfela OE, aby ustanowić stabilną strukturę wzrostu i zoptymalizować strategie dystrybucji dla każdego regionu.

(ik)

Źródło i fot. Hankook

 

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń