Heuver oferuje swoim klientom nową platformę online, dzięki której w trzech krokach mogą oni złożyć swoje zamówienie. Zastosowanie praktycznych rozwiązań sprawia, że strona jest szybka, a także łatwa w obsłudze na telefonach i tabletach.
- Nasza platforma online wykorzystuje najnowsze technologie, dzięki którym klienci mogą szybko i łatwo znajdować odpowiednie opony i zawsze dysponują aktualnymi danymi na temat stanu magazynowego i cen, a także informacjami technicznymi - powiedział Dennis Heerink, specjalista ds. e-handlu w firmie Heuver.
Wygoda i szybkość
Bertus Heuver, dyrektor hurtowni podkreśla, że wygoda, szybkość i przejrzystość to najważniejsze atuty unowocześnionej platformy online. - We wszystkim, co robimy, chcemy bowiem konsekwentnie i nieustannie wdrażać nasze motto: „najbardziej przyjazna dla klientów hurtownia opon - wyjaśnił B. Heuver. - Ważne jest dla nas zapewnianie naszym klientom odpowiednich narzędzi, aby również oni mogli oferować swoim klientom najlepszą obsługę, równocześnie utrzymując swoje zapasy na minimalnym poziomie.
Punkty bonusowe
Cieszący się dużym zaufaniem bonusshop znalazł swoje miejsce na nowej platformie online. Wprowadzone zmiany umożliwiają jeszcze lepsze nagradzanie klientów online. Powiększono między innymi asortyment bonusów, a klienci mogą również oszczędzać na wybrany przez siebie prezent, np. telefon, telewizor lub narzędzia. Za każde 10 euro wydane przy okazji złożenia zamówienia na stronie heuver.nl klienci otrzymują jeden punkt bonusowy. Następnie są one automatycznie dopisywane, a prezent jest przesyłany za darmo.
Zmodernizowane logo
Wiosną firma zmodernizowała również swoją identyfikację. W ramach tego założyciel przedsiębiorstwa, Mans Heuver, ma wciąż swoje symboliczne miejsce w logotypie. W ten sposób firma chce podkreślić, że misja, którą rozpoczął on w 1966 r., a więc bycie najbardziej przyjazną dla klientów hurtownią opon, również obecnie stanowi część jej filozofii. W praktyce wyraża się to nieustannym poszukiwaniem możliwości ulepszenia oferowanych przez siebie usług. - Cały czas się rozwijamy i robimy wszystko, aby móc zapewnić klientom optymalną obsługę - dodał B. Heuver.
(ik)
Źródło i fot. Heuver