2019-07-30

Texaedu we wrześniu

Firma Texa zaprasza mechaników diagnostów na kolejną edycję szkoleń w ramach programu Texaedu. Kolejny w tym roku cykl szkoleniowy  odbędzie się w dniach od 10 do  25 września.

Szkolenia adresowane są przede wszystkim do diagnostów i mechaników samochodowych obsługujących pojazdy osobowe, ciężarowe i maszyny rolnicze. Program obejmuje zarówno część teoretyczną, jak i praktyczną wykonywaną w oparciu o urządzenia Texa. Poniżej prezentujemy terminy i tematykę poszczególnych kursów:

Texaedu oferuje następujące moduły szkoleniowe:

  • D1T - Techniki procedur diagnostycznych samochodów ciężarowych - uczestnik pozna podstawowe systemy elektroniczne oraz obsługowe występujące w pojazdach ciężarowych oraz podstawy ich naprawy. Zaznajamia się z zasadami korzystania ze schematów elektrycznych i biuletynów technicznych z oprogramowani IDC5. Podczas części praktycznej pozna podstawową charakterystykę diagnostyki m.in. EDC, PLD, Common Rail, ABS i EBS, systemów zawieszenia, skrzyń biegów itd.
  • D3T - Procedury kalibracji i regulacji w pojazdach ciężarowych - po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie potrafił m.in. interpretować wyniki testów diagnostycznych w silnikach Iveco Cursor oraz Tector; pozna procedurę regulacji elektronicznych po wymianie komponentów takich jak wtryskiwacze, pompa paliwa, elektroniczny osuszacz. Przeprowadzona zostanie interpretacja: klasyfikacji wtryskiwaczy, resetowania filtra osuszacza w Volvo, wymiana APM w Renault i inne.
  • PASS THRU - Procedury diagnostyki PASS THRU - celem szkolenia jest zapoznanie się z procedurami dostępu do stron WEB, w których producenci pojazdów udostępniają wszelkie informacje niezbędne do wykonania konfiguracji systemów, napraw i przeglądy swoich pojazdów: formularze przeglądów, schematy elektryczne, opisy  kodów usterek, instrukcje napraw itp.
  • P5C - Podstawy diagnostyki samochodów osobowych - obejmują zakres procedur autodiagnostyki oraz zasad działania sterowników elektronicznych i norm kontroli emisji spalin w samochodach osobowych. Omawiają praktyczne przykłady wykorzystania oprogramowania IDC5 CAR (strony Błędy, Stany, Parametry, Aktywacje, Regulacje i Schematy Elektryczne) dotyczące Toyoty Yaris, Fiata Pandy i Fiata Cromy.
  • ADAS - Kalibracja kamer i radarów - uczestnik zapoznaje się m.in. z obecnie stosowanymi systemami wsparcia kierowcy oraz elementami wchodzącymi w ich skład. Poznaje procedury kalibracji oraz niezbędne oprzyrządowanie. Cześć praktyczna obejmuje przeprowadzenie diagnostyki i kalibracji radarów ACC na przykładzie VW oraz Mazda.
  • D1A - Techniki procedur diagnostycznych maszyn rolniczych - obejmuje podstawy diagnostyki i autodiagnostyki systemów sterowanych elektroniczne w pojazdach rolniczych. Dostarcza szereg informacji z zakresu sterowania silnika, skrzyni biegów, podnośników, problematyki sieci CAN. Przedstawia sposoby kalibracji i regulacji skrzyń biegów, podnośników itp. Ćwiczenia praktyczne obejmują diagnostykę manualną oraz diagnostykę szeregową, wykonywaną na pojazdach marek: New Holland i/lub John Deere.
  • S07 - Procedury diagnostyki samochodów hybrydowych - celem szkolenia jest zrozumienie działania różnych typów pojazdów hybrydowych i poznanie różnic między systemami Mild Hybrid i Full Hybrid. Zdobycie kompetencji i pojęć niezbędnych do pracy z pojazdami hybrydowymi Grupy Toyota. Wiedza na temat diagnostyki, obsługi i napraw pojazdów hybrydowych, stosując odpowiednie procedury, aby uczynić je bezpiecznymi i pracować bez ryzyka.
  • G20 - Zaawansowane ustawienia układów hamulcowych w naczepach i przyczepach - przybliża zasady funkcjonowania i strukturę takich układów jak EBS WABCO, EBS KNORR-Bremse i EBS HALDEX stosowanych w naczepach, a także z metody ich napraw. Omawia strukturę systemu EBS, elektroniczny korektor siły hamowania, modulator EBS, zawór przekaźnikowy EBS i ABS, itd. Cześć praktyczna obejmuje regulacje z zastosowaniem narzędzi diagnostycznych: przeniesienie konfiguracji, parametryzacja jednostki sterującej itp.
  • G21 - Systemy selektywnej redukcji katalitycznej SCR/ ADBLUE™ - obejmuje wiedzę na temat różnych typów układów obecnych na rynku oraz udziela wskazówek przeprowadzania ich diagnostyki. Zapoznaje z systemami oczyszczania spalin, podstawami funkcjonowania katalizatora SCR. Zajęcia praktyczne obejmują przeprowadzenie diagnostyki układu AdBlue, szczegółowe omówienie testów oraz ustawień niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania systemu AdBlue.

(ik)

Źródło i graf. Texa 

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń