Bridgestone - największy na świecie producent opon i wyrobów z gumy oraz Globalny Partner Olimpijski i Paraolimpijski - już 29 września będzie wspierać uczestników 41. PZU Maratonu Warszawskiego. Podczas imprezy Karol Bielecki - legendarny piłkarz ręczny, ambasador kampanii Bridgestone, będzie motywował biegaczy i zachęcał ich do przesuwania własnych granic.
W ramach olimpijskiej kampanii pod nazwą „PODĄŻAJ ZA MARZENIAMI, bez względu na wszystko”, producent chce inspirować ludzi w każdym wieku, o różnych umiejętnościach i pasjach, by odnajdywali w sobie siłę, do walki o swoje marzenia. Bridgestone chce angażować się nie tylko w największe imprezy sportowe, takie jak Igrzyska Olimpijskie, ale także w lokalne inicjatywy, wśród których jest także 41. PZU Maraton Warszawski.
Poznaj ambasadora
Karol Bielecki - król strzelców z igrzysk w Rio de Janeiro 2016 i ambasador akcji „PODĄŻAJ ZA MARZENIAMI, bez względu na wszystko”, będzie wspierał biegaczy podczas tegorocznej imprezy. Razem ze znanym dziennikarzem sportowym, Damianem Bąbolem na trasie biegu będzie zachęcał ich do przesuwania swoich granic. Podczas wydarzenia będzie też czas na krótkie rozmowy, autografy i zdjęcia z zawodnikiem.
Sztafeta z Bridgestone’em
Bridgestone będzie sponsorem tytularnym tegorocznej Sztafety Maratońskiej, będącej wydarzeniem towarzyszącym wrześniowego maratonu w Warszawie, dla zespołów składających się z trzech biegaczy. Bridgestone Sztafeta Maratońska jest świetną okazją dla tych zawodników, którzy nie są gotowi do walki na pełnym dystansie, to też doskonały sposób na zakończenie sezonu biegowego wspólnie z przyjaciółmi, rodziną lub po prostu w gronie znajomych.
Strefa aktywacji dla kibiców
Koncern zorganizuje też dodatkowe atrakcje dla kibiców. W strefie aktywacji Bridgestone każdy może podzielić się swoimi marzeniami i zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie w specjalnie zaprojektowanej foto budce. Na najmłodszych czekać będzie nadmuchiwany tor przeszkód. Dla tych, którzy nie mogą wziąć udziału w biegu, ale chcą wesprzeć któregoś z jego uczestników, Bridgestone przygotował specjalne tabliczki, na których można umieścić imię uczestnika.
W walce o własne marzenia
Inicjatywa jest częścią kampanii „PODĄŻAJ ZA MARZENIAMI, bez względu na wszystko”. Uczestnicy Igrzysk Olimpijskich, Karol Bielecki (piłkarz ręczny), Joanna Jóźwik (biegaczka) i Maciej Kot (skoczek narciarski), zostali wybrani do tej akcji, ponieważ pomimo niepowodzeń, które przytrafiły się im w karierze sportowej, nigdy nie zrezygnowali ze swoich pragnień. Dzięki niesamowitej determinacji w walce o marzenia olimpijskie są prawdziwymi zwycięzcami. Kampania Bridgestone stawia sobie za cel przede wszystkim inspirowanie i motywowanie ludzi w każdym wieku, mających różne umiejętności, pasje i cele. Specjaliści koncernu zachęcają, by nigdy nie rezygnować z walki o swoje marzenia, mimo różnych przeszkód, które stawia przed nami życie. Hasło akcji odzwierciedla również ambicję firmy, którą jest dostarczanie ludziom produktów i usług umożliwiających im bezpieczne docieranie do celu - bez względu na warunki. Ponadto kampania ma na celu podkreślenie zaangażowania koncernu jako Globalnego Partnera Ruchu Olimpijskiego i Paraolimpijskiego.
(ik)
Źródło i fot. Media Forum