2019-07-24

BestDrive w Teresinie

Serwis z rodzinną atmosferą

- Kiedy dzwoni klient, aby umówić się na wizytę i pyta, jak do nas dojechać, wtedy wystarczy, że wspomnę o kolorystyce serwisu i zaraz słyszę: oczywiście, że wiem gdzie to jest - mówi Piotr Dobaczewski, właściciel firmy Navigator z Teresina. - Jednak najbardziej zapamiętałem klientkę, która przyjechała do serwisu, ponieważ niedawno przeprowadziła się w nasze okolice z południowej Polski, a tam korzystała z usług sieci BestDrive i zapamiętała wysoki standard usług.

Historia firmy z Teresina rozpoczyna się jesienią 1984 roku, kiedy nestor rodu Zenon Dobaczewski, pracując na tzw. etacie w państwowej firmie, po powrocie do domu kontynuował pracę w przydomowym warsztacie wulkanizacyjnym. Początkowo przyjeżdżały tutaj tylko auta osobowe, ale już niebawem pojawiły się ciężarówki. Z tego powodu po kilku latach kupiono działkę i rozpoczęto budowę profesjonalnego serwisu. W 2002 roku nastąpił kolejny etap rozbudowy obiektu.

Dzisiaj serwis BestDrive Navigator, zlokalizowany obok Drogi Krajowej 92 z Warszawy do Poznania, to blisko 600 m kw. pod dachem na działce o powierzchni 2,5 tys. m kw. Od października 2011 roku firma działa w sieci BestDrive. Warto podkreślić fakt, że Navigator był jedną z czterech firm, które jako pierwsze zgłosiły akces do projektu tworzenia przez Continental Opony Polska nowej sieci serwisów. W ostatnim czasie obiekt przeszedł modernizację zewnętrzną i wewnętrzną, co korzystnie wpłynęło na umocnienie wizerunku firmy wśród klientów.

Serwis dysponuje łącznie pięcioma stanowiskami: 4 - do obsługi aut osobowych i jednym do ciężarowych i dostawczych. Załogę stanowi pięciu mechaników i dwie osoby w Biurze Obsługi Klienta. Na uwagę zasługuje fakt wyposażenia placówki w liczne urządzenia testujące i diagnostyczne, które stanowią cenne wsparcie przy profesjonalnej obsłudze i naprawach współczesnych samochodów. Działa tutaj m.in. automatyczna montażownica umożliwiająca bezdotykową (bez łyżki montażowej) obsługę opon.

Auta przybywające do serwisu tylko w sprawie opon otrzymują przy okazji przegląd wszystkich płynów eksploatacyjnych. Kontrolowany jest także ogólny stan techniczny pojazdu, szczególnie pod kątem bezpieczeństwa użytkowania, a właściciel dostaje szczegółowy raport o tym, co należy poprawić lub wymienić w samochodzie.

W BestDrive Navigator działa myjnia połączona z salonem piękności aut. W porównaniu ze zwykłym myciem samochodu, auto detailing różni się diametralnie. Przede wszystkim nie może być tutaj mowy o szybkim działaniu. Wszystko odbywa się godzinami, etap po etapie, z maksymalną precyzją, na zewnątrz i w środku pojazdu. Tak, aby pod koniec operacji o kryptonimie: detailing olśnić właściciela auta oraz wszystkich, którzy będą to auto oglądać.

Od czterech lat serwis jest Punktem Obsługi Gwarancyjnej działającym w imieniu Continental Opony Polska. W 2018 roku POG w Navigatorze uzyskał certyfikat umożliwiający finalne rozpatrywanie postępowań gwarancyjnych. Serwis może pochwalić się także bardzo dobrymi wynikami audytów jakościowych dotyczących obsługi klientów i najlepszym ubiegłorocznym wynikiem, wśród serwisów BestDrive w Polsce, audytu oceniającego wiedzę techniczną.

Serwis zajmuje się obsługą motocykli. Na wyposażeniu są tutaj specjalne przystawki do montażownicy i wyważarka przeznaczona wyłącznie do kół motorów. A co najważniejsze zajmują się nimi specjaliści - miłośnicy dwuśladów.

W BestDrive Navigator, na kierowniczym stanowisku, pracuje także Grzegorz Dobaczewski. - Razem z bratem, uczestniczymy wraz z załogą w szkoleniach organizowanych cyklicznie przez BestDrive - mówi właściciel serwisu. - Jesteśmy także na bieżąco z branżowymi nowościami sprzętowymi, stale monitorując wydawnictwa fachowe czy też internet w poszukiwaniu takich nowinek. Dlatego też nie dziwią nas klienci, którzy często jadą do nas z odległych miejscowości, bo już tutaj byli i wiedzą, że mamy doświadczoną kadrę mechaników i specjalistyczne wyposażenie z najwyższej półki. Dysponujemy także autami zastępczymi m.in. nowym Mercedesem klasy C.

Serwis BestDrive Navigator aktywnie działa na rynku e-commerce. Duży wybór i zróżnicowanie marek Grupy Continental umożliwia dotarcie do szerokiej grupy klientów. W ofercie są zarówno marki opon Premium, środka, jak i budżetowych. W każdym segmencie klient ma do wyboru kilka propozycji. To wszystko stanowi olbrzymią wartość, gdyż dla sieci BestDrive najważniejsza jest bogata oferta i - co należy podkreślić - najwyższa jakość usług świadczonych zmotoryzowanym klientom.

Warto w tym miejscu zwrócić uwagę na fakt, że projekt e-commerce został zrealizowany ze środków finansowych przekazanych przez koncern Continental jako praktyczne wsparcie marketingowe serwisów z szyldem BestDrive działających w Polsce.

Tekst (kż)

Fot. arch. BestDrive

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń