2019-06-11

Wygraj z Breckiem

Niebawem już drugi samochód trafi w ręce zwycięzców wielkiego konkursu „Zmontuj wygraną” organizowanego przez producenta klocków hamulcowych marki Breck. Po tym jak pierwszy triumfator, pan Paweł Kowalski, odebrał Seata Ibizę, tym razem do wygrania jest atrakcyjny Fiat 500X Urban Look.

 

Ci, którzy kupili klocki Breck i zdecydują się na udział w konkursie, będą mieli szansę wygrać – poza wspomnianym Fiatem 500X – także inne atrakcyjne nagrody. Wśród nich dziesięć kart przedpłaconych o wartości 1000 złotych na dowolne zakupy oraz 100 pakietów bezpieczeństwa, o przybliżonej wartości 250 złotych.
Breck_780x150.jpg
Kolejna edycja konkursu będzie trwać przez cały czerwiec, a wzięcie w niej udziału znowu jest bardzo proste. Wystarczy kupić klocki hamulcowe Breck, zachować dowód zakupu, a następnie odpowiedzieć na dwa pytania zadane na stronie breck.pl i wysłać zgłoszenie. Odpowiedź na pierwsze pytanie (o ile procent niższe jest zużycie klocków hamulcowych Breck, w porównaniu do włoskiego konkurenta?) jest łatwa i można ją znaleźć nawet w tym tekście, który właśnie czytacie.    
Drugie pytanie jest otwarte i wymaga trochę kreatywności. Trzeba własnymi słowami napisać: Jak twoim zdaniem Breck wygrywa z Włochami? Dodajmy, że chodzi o odpowiedź o maksymalnej długości 300 znaków. Zwycięzców wyłoni jury konkursu. Co ważne: każdy uczestnik tej zabawy może dokonać nieograniczonej liczby zgłoszeń udziału w konkursie, pod warunkiem, że zawierają one różne odpowiedzi na przynajmniej jedno z tych dwóch pytań.
A zatem startujący w drugiej odsłonie konkursu uczestnicy, nie będą mogli pójść w ślady triumfatora pierwszej edycji, pana Pawła Kowalskiego, który ujął jury oryginalnym humorem i żartobliwym tonem swoich odpowiedzi.  A zatytułował je: „50 twarzy Brecka” i wymienił aż tyle właśnie powodów, dla których kupuje klocki tej marki. W drugiej edycji konkursu „Zmontuj wygraną”, ograniczenie odpowiedzi do 300 znaków, nie pozwoli już na taką „jazdę dowolną”, jaką pokazał pan Paweł Kowalski. Ale także w tym przypadku liczyć się będzie pomysł i kreatywność uczestników tej rywalizacji.
- Pierwsza edycja konkursu pokazała, że nasi klienci dobrze się bawią, są zaangażowani, kreatywni i cenią nasze klocki hamulcowe. Samo współzawodnictwo traktują jako dodatkową atrakcję, a nas cieszy, że mocniej wiążą się z marką Breck. Przy okazji tego konkursu dowiadują się więcej o wysokiej jakości naszych produktów i o przewagach, jakie mamy nad konkurencją. Chcemy, żeby jak najwięcej polskich kierowców przekonało się bezpośrednio, że warto nam zaufać. Jestem pewien, że wystarczy raz wypróbować klocki Breck, żeby z nami zostać na stałe i nie szukać już żadnych innych. Przerobiliśmy już to za granicą, gdzie sprzedajemy 80 procent naszej produkcji -  mówi Łukasz Żak, szef marketingu spółkę Lumag z Budzynia, producenta klocków marki Breck.
źródło: Breck
drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

FOTONEWS - GALERIE

© Copyright 2019 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń