2019-06-06

Części zamienne z Tyre24

Po dodaniu części zamiennych do oferty w połowie roku 2017, platforma internetowa B2B Tyre24 wykorzystała ostatnie dwa lata, aby poszerzać asortyment i liczbę dostawców.

Dzięki dobrym cenom hurtowym i optymalnej dostępności, Tyre24 jest atrakcyjną platformą zakupową dla klientów z branży motoryzacyjnej. Tymczasem użytkownicy komercyjni, tacy jak sprzedawcy opon, warsztaty i salony samochodowe, mają dostęp do ponad 9,5 miliona części samochodowych online, dostarczanych przez różnych dostawców krajowych i międzynarodowych. Podobnie jak w przypadku opon i felg, Tyre24 zapewnia również rynek handlowy w sieci dla części samochodowych, które handlowcy mogą oferować swoim klientom. Za ceny na portalu odpowiadają wyłącznie dostawcy, Tyre24 nie ma na to wpływu. Wartości te są podyktowane stale rosnącą konkurencją wśród dystrybutorów z całej Europy.

- W odróżnieniu od handlu detalicznego częściami samochodowymi, gdzie cena części często zawiera znaczne opłaty za logistykę i administrację, cena online jest nierzadko niższa co jest o wiele korzystniejsze dla kupujących - wyjaśnił Christian Koeper, dyrektor operacyjny Tyre24.

Oprócz korzystnej ceny, wielu klientów platformy wykorzystuje i analizuje też różne informacje, takie jak dostępność, szybkość dostawy i opinie innych użytkowników, aby podjąć decyzję o zakupie.

Pełna oferta części zamiennych

System połączony z bazami danych DVSE i TecDoc, zapewnia aktualne i kompletne dane identyfikacyjne części i zamówień. Wartość dodana dotyczy w szczególności dostaw milionów różnych produktów, które reprezentują całe spektrum części nadwozia samochodów osobowych i ciężarowych, a tym samym zwiększają elastyczność użytkownika w poszukiwaniu produktów.

Platforma oferuje proste opcje jednoznacznej identyfikacji poszczególnych towarów: bezpośrednie wprowadzenie numeru artykułu za pośrednictwem EAN, numeru OE lub numeru handlowego, poprzez wyszukiwanie producenta pojazdu. Ponadto przy każdym produkcie pojawia się informacja o szacowanym czasie dostawy. To ułatwia warsztatom m.in. umówienie klienta na kolejna wizytę i ustalenie terminu montażu.

(ik)

Źródło i fot. Saitow AG

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń