2019-06-04

Kajto razem z Delphi

Delphi Technologies, światowy dostawca rozwiązań motoryzacyjnych i usług w segmencie rynku wtórnego, rozpoczął 4 czerwca nową kampanię reklamową w kanałach cyfrowych w Polsce i w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Główną rolę odegra w niej trzykrotny Rajdowy Mistrz Europy, Kajetan Kajetanowicz.

Reklamy stanowią część szerszej współpracy z wieloletnim ambasadorem marki, Kajetanem Kajetanowiczem i mają na celu zwiększenie świadomości marki oraz znajomości oferty firmy wśród większego grona odbiorców. Na kampanię składają się trzy humorystyczne filmy - można w nich zobaczyć Kajetanowicza poszukującego mniej konwencjonalnych sposobów badania jakości produktów Delphi Technologies. Przykładem tego jest podgrzewnie palnikiem gazowym tarczy hamulcowej lub wykonywanie ćwiczeń na atlasie za pomocą wahacza. Wszystko po to, by ostatecznie dowiedzieć się, że firma już przeprowadziła testy - setki tysięcy razy, zachowując przy tym najwyższe standardy OE.

 - Potraktowanie testów części samochodowych z przymrużeniem oka sprawiło, że wszyscy na planie mieli dużo zabawy - powiedział K. Kajetanowicz. - Atmosfera była niesamowita. Praca z firmą, która ma tyle energii i dąży do doskonałości we wszystkim co robi, jest wyróżnieniem. Dlatego jestem pewien, że filmy spodobają się moim fanom i osobom związanym ze światem motorsportu.


Kampania cyfrowa w pierwszej kolejności została uruchomiona w Polsce, a jesienią pojawi się też na innych kluczowych rynkach w Europie Środkowo-Wschodniej. Firma wykorzysta do tego celu zarówno swoje kanały, jak również najpopularniejsze platformy, jak YouTube, Facebook czy Google Display. Firmie zależy na tym by kampania miała szeroki zasięg i dotarła zarówno do dystrybutorów i warsztatów, jak i kierowców czy miłośników motoryzacji. Będzie ona również dostępna podczas pokazów i imprez przygotowanych z myślą o klientach, w tym zbliżających się targów ProfiAuto Show, które odbędą się w dniach 8-9 czerwca w Katowicach.

- Mimo że kampania jest nieco żartobliwa, nasze podejście do testowania absolutnie takie nie jest - podkreślił Piotr Podrazka, menadżer marketingu Delphi Technologies Aftermarket w Europie Środkowo-Wschodniej. - W rzeczywistości jest to całkowite przeciwieństwo. Wszystkie nasze części poddawane są surowym testom w zakresie wymiarów, zastosowanych materiałów, trwałości i wydajności. Fakt ten sprawia, że nie tylko wyglądają jak podzespoły OE, ale także działają tak samo za każdym razem - niezależnie od tego, czy będą to hamulce, układ kierowniczy, klimatyzacja, układ zapłonowy, zarządzanie silnikem czy układy wtrysku Diesla i benzyny.

Głosu lektora w filmach użyczył Mirosław Zbrojewicz, polski aktor, najbardziej znany z takich filmów jak: „Chłopaki nie płaczą” (jako gangster „Grucha”), „Sztos 2”, „E=mc²”, a także twórczości teatralnej i telewizyjnej.

Pierwszy z filmów w ramach kampanii Delphi Technologies dostępny jest na platformie YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=gzEOnV1n6ds

(ik)

Źródło i fot. Delphi

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń