2019-05-30

Autopromotec w liczbach

W ubiegłym tygodniu odbyła się 28. edycja jednych z największych targów motoryzacyjnych rynku wtórnego na świecie - Autopromotec 2019. W tym roku wystawa w Bolonii przyciągnęła więcej wystawców i zwiedzających niż podczas poprzedniej edycji.

W Autopromotec uczestniczą producenci i dystrybutorzy maszyn i urządzeń warsztatowych oraz części zamiennych. W tym roku produkty i usługi dla branży motoryzacyjnej były prezentowane w 17 halach i na zewnętrznych terenach targowych o łącznej powierzchni wystawienniczej 162 tys. m kw. W targach uczestniczyło łącznie 1667 firm z 53 krajów świata. W porównaniu z 2017 r. organizatorzy odnotowali wzrost liczby wystawców o 4,4 proc. Również zwiedzających było więcej niż dwa lata temu. Wystawa przyciągnęła ponad 119 tys. gości, czyli o 4,85 proc. więcej niż podczas poprzedniej edycji.

fot. Autopromotec 

Wśród wystawców były m.in. Alcar Italia, Apollo Vredestein, Ateq TPMS, Brembo, Bridgestone Europe, Butler, Corteco, Davanti Tyres, Delphi Technologies, Falken Tyre Europe, Fintyre, Goodyear Dunlop Tires, Groupauto Italia, Haweka, Hella, Heuver Tyrewholesale, Hofmann Megaplan, Italcom, Kenda Rubber, Launch Europe, Liqui Moly, Magneti Marelli, Mahle Aftermarket, Nexen Tire Europe, Nokian Tyres, Point S, Ravaglioli, Sailun Group Europe, Saitow, Texa, Toyo Tire Europe, Wegmann Automotive i Yokohama.

       

Zobacz całą galerię (fot. arch. redakcji)

Liczną grupę stanowiły także firmy z Polski - w tym roku było ich 62. Swój asortyment zaprezentowały m.in.: Abarton sp. z.o.o., Arcom sp.j., Brescon, Castex Anna Bednarz, Felgeo.pl sp. z o.o. sp. k., Handlopex S.A., Kegel‐Blazusiak Trade sp. z.o.o. sp.k., Max‐Trade s.c., Moto Budrex sp. z.o.o., M‐Tech sp. z.o.o., Orion Exhaust Parts, P.P.H. Kamar sp.j., Perfekt Anna Rudzka, Phillips Fortech Poland sp. z o.o., Przedsiębiorstwo Ranal sp. z o.o., Rozrusznik, Speed Trader Szymon Krupa, Steeler Marcin Piasecki, Techmot sp. z o.o. Tip-Topol sp. z.o.o., Uni-Trol Sp. z o.o. oraz Wesem.

Oprócz spotkań B2B, goście Autopromotec mogli uczestniczyć w licznych konferencjach i wydarzeniach towarzyszących. Podobnie jak dwa lata temu zorganizowano m.in. panel AutopromotecEDU. Specjalną inicjatywą była też strefa „Hybrid & ADAS Village”, poświęcona prezentacji i testom najnowszej generacji systemów ADAS w samochodach hybrydowych.

Zobacz całą galerię (fot. arch. redakcji)

Oprócz spotkań B2B, goście Autopromotec mogli uczestniczyć w licznych konferencjach i wydarzeniach towarzyszących. Podobnie jak dwa lata temu zorganizowano m.in. panel AutopromotecEDU. Specjalną inicjatywą była też strefa „Hybrid & ADAS Village”, poświęcona prezentacji i testom najnowszej generacji systemów ADAS w samochodach hybrydowych.

W tym roku zainaugurowano też projekt „Autopromotec Motorsport”, sponsorowany przez ACI Sport oraz sekcję sportów motorowych w ANFIA (National Association of the Automotive Industry Supply Chain). Dzięki tej inicjatywie zwiedzający przemierzający hale targowe mogli zobaczyć produkty i technologie stosowane w sportach motorowych. Aby wyróżnić tych wystawców, którzy dostarczają rozwiązania także na potrzeby motosportu, na ich ekspozycjach widoczna była flaga z szachownicą i logo „Autopromotec Motorsport”.

Zachęcamy do obejrzenia galerii zdjęć na naszym portalu: Targi Autopromotec w Bolonii

(ik)

Źródło: Autopromotec 

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń