Targi Autopromotec w Bolonii

W tym roku w bramie bolońskich targów Autopromotec nie przywitał nas - jak zawsze - szpaler rozwieszonych flag. Na jedne z największych targów aftermarketowych na świecie wchodziło się poprzez bramę będącą wielkim telebimem, na którym nieprzeciętnej urody blondynka zachęcała do odwiedzania poszczególnych sektorów wystawy. A było co zwiedzać...

O blisko 4,5 proc. zwiększyła się liczba wystawców, którzy prezentowali swoje produkty. Wydawać się może, że to niewiele, jednak w liczbach bezwzględnych daje to ponad 1650 firm z całego świata. Oczywiście przeważali Włosi, ale prawie 43 proc. wystawców przybyło na imprezę spoza Italii. Z Polski wystawiły się 62 firmy. Wystawy zajęły powierzchnię 162 tys. metrów kw., tj. o 4 tys. większą niż w roku 2017 (doszły trzy nowe hale). Firmy zostały pogrupowane według kategorii w różnych halach. Oczywiście nas interesowały przede wszystkim te związane z branżą oponiarską. Świat sprzętu warsztatowego, serwisowania obręczy oraz opon prezentowany był w halach 19, 20, 14, 15 i 22, a części zamienne oraz komponenty i usługi samochodowe znalazły się w halach 16, 18 i 21.

Zachęcamy do obejrzenia galerii zdjęć oraz przecyztania pełnej relacji już w czerwcowym wydaniu PO.

Zobacz też artykuł: Autopromotec w liczbach

Tekst i fot.: K. Krusiński, S. Górzyński

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń