Goodyear wprowadza na rynek dwie flagowe linie opon, aby zaspokoić zmieniające się potrzeby flot drogowych. Nowe ogumienie ciężarowe Kmax Gen-2 i Fuelmax Gen-2 uzupełnia ofertę Goodyear Total Mobility, obejmującą asortyment innowacyjnych produktów i rozwiązań, wspieranych przez profesjonalną sieć serwisową.
Dłuższe przebiegi i wydajność paliwowa to kluczowe zalety nowych linii opon dla flot działających na międzyregionalnych i długodystansowych trasach. Nowe produkty odpowiadają na ciągłe zapotrzebowanie na ogumienie o doskonałej trakcji przez cały okres eksploatacji i we wszystkich warunkach pogodowych, a przy tym dobrze się sprawdzają przy zmiennym obciążeniu. Nowe generacje Kmax Gen-2 i Fuelmax Gen-2 zastępują istniejące produkty Kmax i Fuelmax.
- Linie produktów Kmax i Fuelmax zostały wprowadzone na rynek w 2013 r., aby pomóc flotom w obniżeniu ich kosztów operacyjnych - powiedział David Anckaert, wiceprezes działu opon użytkowych Goodyear w Europie. - Nowe generacje opon Kmax Gen-2 i Fuelmax Gen-2 oferują jeszcze więcej korzyści w zakresie oszczędności paliwa, łączności i wydłużenia przebiegów we wszystkich warunkach pogodowych. Dziś widzimy potrzebę bardziej zrównoważonych osiągów w zastosowaniach międzyregionalnych i dalekobieżnych, zapewniających płynną i wydajną codzienną eksploatację. Nowe linie oferują właścicielom flot możliwości dalszego obniżania całkowitych kosztów operacyjnych.
Opony Goodyear Kmax Gen-2 na oś prowadzącą i napędową, dedykowane dla flot regionalnych, zapewniają wysokie przebiegi, umożliwiając optymalizację żywotności ogumienia i pokonywanie trudnych warunków drogowych. Zalety produktów z serii Kmax D Gen-2 to m.in. do 25 proc. lepsza trakcja we wszelkich warunkach atmosferycznych, o 15 proc. wyższa odporność na uszkodzenia i o 5 proc. lepsza efektywność paliwowa (1) przy jednoczesnym utrzymaniu długich przebiegów, charakterystycznych dla poprzedniej generacji Kmax.
Opony Goodyear Fuelmax Gen-2 na oś prowadzącą i napędową opracowano z myślą o przewozach międzyregionalnych i dalekobieżnych. Zapewniają one wysoką efektywność paliwową w połączeniu ze zwiększonymi przebiegami, doskonałą trakcję i obniżoną emisję hałasu. Ogumienie Fuelmax Gen-2 to do 10 proc. dłuższe przebiegi, do 30 proc. lepsza trakcja w każdych warunkach pogodowych i niższy poziom hałasu (2), przy jednoczesnym utrzymaniu tej samej wydajności paliwowej co poprzednia generacja opon Fuelmax.
Lepsza łączność dzięki technologii RFID
Goodyear jest pionierem i odpowiada na najnowsze trendy w cyfryzacji, dlatego wszystkie nowe opony Kmax Gen-2 i Fuelmax Gen-2 zawierają identyfikację radiową (RFID). Wbudowana wewnątrz opony, pozwala na łączność z systemem chmury na poziomie indywidualnego numeru seryjnego, co umożliwia łatwą identyfikację i łączność z systemami zarządzania oponami i śledzenia. Przekłada się to na efektywne dysponowanie przepływem opon, a także zapobiega kradzieży.
3PMSF i niższa emisja CO2
Wszystkie nowe opony spełniają wymagania przepisów dotyczących opon zimowych, w tym z oznaczeniem 3PMSF. Ze względu na najlepsze w swojej klasie niskie opory toczenia, nowe serie opon Kmax Gen-2 i Fuelmax Gen-2 przyczyniają się również do zmniejszenia emisji CO2 przez samochody ciężarowe i tym samym wspierają spełnienie przyszłych wymogów prawnych w tym zakresie.
Więcej o cechach i zaletach nowych linii opon w artykułach:
1) W zależności od rozmiaru i typu.
2)Rozmiarów w przygotowaniu jeszcze nie skategoryzowano.
(ik)
Źródło i fot. Goodyear