W tym roku firma WSOP z Gliwic zaprezentowała linię diagnostyczną Certus na targach motoryzacyjnych na dwóch kontynentach: w Melbourne w Australii oraz São Paulo w Brazylii. Od 2017 r. jej przedstawiciele biorą udział w różnych zagranicznych wystawach, promując swój flagowy produkt. Projekt ten jest współfinansowany przez Unię Europejską.
Obecność na targach w Australii jest naturalną kontynuacją współpracy handlowej z lokalnym dystrybutorem firmy. Ponad półtora roku temu pierwsza linia Certus trafiła do nowego obiektu Isuzu Ute na wschodnim wybrzeżu Australii w miejscowości Gold Coast niedaleko Brisbane. Zajmuje się on serwisowaniem pojazdów użytkowych Isuzu (pick-upów oraz ciężarówek). W tej wersji samochody te są mało znane w Polsce, co stanowiło dodatkową ciekawostkę. To był pierwszy projekt firmy zrealizowany na tym kontynencie.
Decydując się na udział w targach w São Paulo firma zapoczątkowała swoją obecność w Brazylii. Ten ogromny rynek motoryzacyjny w Ameryce Południowej daje szerokie możliwości także w zakresie badań technicznych pojazdów.
WSOP od niemal dwóch lat realizuje całościowy projekt wsparcia eksportu, który ma pozwolić firmie rozwinąć sprzedaż poza Polską.
- Po obowiązkowym audycie w ramach dotacji „Go To Brand” uzyskaliśmy zgodę na używanie oficjalnego loga „Marka Polskiej Gospodarki”, którym dumnie oznaczamy linię diagnostyczną Certus - powiedział Jarosław Cichoń, prezes zarządu WSOP. - Bardzo nas cieszy, że nasz produkt znalazł się w gronie ambasadorów polskiej gospodarki.
Do tej pory linia diagnostyczna Certus prezentowana była na targach zagranicznych w: Johannesburgu, Paryżu, Stambule, Birmingham, Meksyku, Moskwie, Frankfurcie oraz wspomnianych wcześniej Melbourne i São Paulo. W 2019 r. firma zaplanowała też udział w wystawie w Dubaju. W sumie linia Certus zostanie zaprezentowana na 10 imprezach targowych na całym świecie.
(ik)
Źródło i fot. WSOP