W niedzielę, 14 kwietnia, w ramach kampanii olimpijskiej „PODĄŻAJ ZA MARZENIAMI, bez względu na wszystko”, uczestnicy PKO POZnań PÓŁMARATONU mogli liczyć na wsparcie legendarnego piłkarza ręcznego Karola Bieleckiego oraz partnera wydarzenia - firmy Bridgestone.
W minioną niedzielę kilkanaście tysięcy osób zmierzyło się z 21 kilometrową trasą poprowadzoną ulicami Poznania, by spełnić swoje marzenie. Przy okazji półmaratonu Karol Bielecki zachęcał innych do zgłaszania się do programu Nad_Zwyczajni. W ramach niego 10 zmotywowanych uczestników z całej Polski zawalczy, aby osiągnąć cel, którym będzie przebiegnięcie jesienią tego roku po raz pierwszy 10 kilometrowej trasy podczas „The Great 10k Berlin”. Joanna Jóźwik - olimpijka i brązowa medalistka Mistrzostw Europy, jako zawodowa biegaczka będzie nie tylko mentorką uczestników, ale razem z Karolem Bieleckim też weźmie udział w nadchodzącym biegu. Bridgestone zapewni uczestnikom opiekę wykwalifikowanych trenerów, kompleksowe badania lekarskie, indywidualne plany treningowe i profesjonalny sprzęt.
- Ukończenie 10 kilometrowego biegu będzie metaforą, która ma pomóc Nad_Zwyczajnym walczyć o ich własne marzenia i pokonywać życiowe przeszkody, dostarczając im pewność siebie, optymizm i dyscyplinę. Mam nadzieję, że zainspiruje to do tego samego również innych - powiedziała J. Jóźwik.
Okres szkolenia zaplanowano na cztery miesiące począwszy od 13 czerwca. Do programu można zgłaszać się od 27 marca do 19 kwietnia za pośrednictwem platformy: https://www.podazajzamarzeniami.pl/competitions/nad_zwyczajni/
Strefa Bridgestone
Na półmaraton w Poznaniu Bridgestone przygotował specjalne strefy dla kibiców i uczestników biegu. Na 21. kilometrze trasy, znalazła się strefa wsparcia #PodazajZaMarzeniami, w której do ostatniego wysiłku biegaczy zagrzewał Karol Bielecki oraz znany dziennikarz sportowy Damian Bąbol. Drugi punkt znalazł się w strefie startu. Było to Miasteczko „PodazajZaMarzeniami”, w którym każdy mógł podzielić się swoimi marzeniami i zrobić sobie pamiątkowy plakat w specjalnie przygotowanej do tego celu foto budce. Daria Abramowicz - psycholog programu Nad_Zwyczajni, chętnie rozmawiała z odwiedzającymi o wewnętrznej motywacji. Dla tych, którzy nie mogli wziąć udziału w biegu, a chcieli wesprzeć jednego z uczestników, Bridgestone przygotował specjalne tabliczki, na których można było umieścić nazwisko biegacza. Wszystkie te aktywności były częścią kampanii „PODĄŻAJ ZA MARZENIAMI, bez względu na wszystko”.
Celem kampanii jest zmotywowanie ludzi w każdym wieku, o różnych umiejętnościach i pasjach, by znaleźli w sobie siłę - typową dla zawodowych sportowców, która pozwoli im walczyć o swoje marzenia, pomimo napotykających ich przeszkód.
(ik)
Źródło i fot. Media Forum