2019-04-18

General Tire do BMW

Najnowsze BMW X5 będzie wyposażane w terenowe opony General Tire Grabber AT3 w rozmiarze 275/45 R20 110V XL. Model zapewnia dobrą przyczepność w terenie i bezpieczne prowadzenie na drodze.

BMW X5 to samochód sportowo-użytkowy klasy wyższej, który łączy w sobie luksus z osiągami. Na potrzeby tego modelu producent wybrał opony Grabber AT3, w których zastosowano trzy nowatorskie technologie opracowane przez General Tire. Rozwiązania te umożliwiają uzyskanie dobrych właściwości zarówno na drodze utwardzonej, jak i w terenie. Wpływają one też na mniejszy hałas oraz dłuższe przebiegi, a także zapewniają maksymalną przyczepność na kamienistym, piaszczystym i błotnistym podłożu.

- BMW zawsze wysoko stawia poprzeczkę oczekiwań względem opon zarówno w sektorze wyposażenia fabrycznego, jak i ogumienia na wymianę - powiedział Matthias Bartz, menedżer ds. rozwoju działalności General Tire w regionie EMEA. - Dlatego dla marki General Tire to uznanie ze strony jednego z czołowych europejskich producentów pojazdów 4x4 jest szczególnym potwierdzeniem jakości. Nasze opony mają indeks prędkości równy 240 km/h, a Grabber AT3 jako opona całoroczna nosi oznaczenie M+S i symbol płatka śniegu, który świadczy o bezpiecznym prowadzeniu na zaśnieżonej nawierzchni.

Zastosowana w oponie Grabber AT3 mieszanka DuraGen zapewnia doskonałą odporność na rozdarcie i zwiększa przebiegi w trudnym terenie. Technologia TracGen wiąże się z zastosowaniem barku o otwartej konstrukcji, progów trakcyjnych nazywanych przez konstruktorów „kieszonkami trakcyjnymi” oraz umieszczonych pod różnymi kątami lameli poprawiających przyczepność. Konstrukcja obejmuje dużą liczbę krawędzi zapewniających przyczepność w każdym kierunku, poprawiających zdolność bieżnika do samooczyszczania się oraz umożliwiających skuteczne wgryzanie się w luźne nawierzchnie. Dzięki zastosowaniu technologii ComfortBalance opona zapewnia komfort jazdy na asfalcie i dobrą przyczepność w terenie. Prawidłowo dobrana geometria klocków bieżnika o niskiej sztywności oraz specjalnie zmodyfikowane ułożenie klocków w centralnej części bieżnika ograniczają wibracje w oponie.

(ik)

Źródło i fot. ConTrust Communication

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń