2019-04-15

Nowości od Trelleborga

Na tegorocznych targach BAUMA w Monachium, Trelleborg Wheel Systems zaprezentował swoją najnowszą gamę opon i systemów dla branży budowlanej. Rozwiązania koncernu mają zwiększać wydajność i komfort obsługi maszyn w najbardziej wymagających warunkach.

Odwiedzający stoisko firmy Trelleborg mogli zobaczyć innowacyjne konstrukcje opon i rozwiązania stworzone z myślą o robotach budowlanych, w tym:

  • serię radialnych opon EMR przeznaczonych do maszyn budowlanych, zaprojektowaną do prac w ekstremalnych warunkach, tak aby zwiększyć ich wydajność. Ogumienie zapewnia zarówno doskonałą ochronę przed uszkodzeniami, jak i trwałość, a wielopłaszczyznowa konstrukcja bieżnika gwarantuje kontrolę i doskonałą przyczepność na piasku, skale, żwirze lub glebie;
  • wielofunkcyjną oponę diagonalną MPX TB o najwyższej jakości konstrukcji pneumatycznej, przeznaczoną do zastosowań w ładowarkach teleskopowych i ładowarkach kompaktowych w wymagających warunkach. Opona zapewnia lepszą przyczepność, i odporność na zużycie oraz  większą stabilność na wszystkich nawierzchniach;
  • nowy system TPMS Trelleborg Phoenix, oparty na przetwarzaniu danych w chmurze, zaprojektowany do zastosowań budowlanych, integrujący czujniki opon, centralną bramkę na maszynie i platformę on-line, aby w pełni monitorować pracę floty i gwarantować bezawaryjność maszyny.

Na stoisku Trelleborg opony z gamy EMR, były reprezentowane przez dwa rozmiary: 29.5R25 EMR 1030 i 17.5R25 EMR 1025. Lorenzo Ciferri, wiceprezes ds. marketingu i komunikacji w Trelleborg Wheel Systems, wyjaśnił: - Wprowadzenie nowej serii EMR to ważny kamień milowy dla firmy Trelleborg w branży opon budowlanych. Naszą ambicją jest stać się pierwszym wyborem klienta we wszystkich segmentach opon, w których działa firma, dzięki dostarczaniu rozwiązań, które naprawdę są w stanie przyspieszać wydajność w zrównoważony sposób. Wytrzymała, w pełni stalowa, radialna osnowa opony EMR oraz zaawansowana mieszanka, z której jest produkowana gwarantują długą żywotność opony. Ponadto zapewniają równomierny rozkład obciążenia dla komfortowej jazdy przy niskim zużyciu paliwa.

Zaprojektowana do zastosowań w ładowarkach i wywrotkach, seria EMR obejmuje 22 rozmiary od 24 do 33 cali i sprawdzi się doskonale na otwartych wyrobiskach oraz w kamieniołomach i podziemnych kopalniach, a także w  budownictwie ogólnym.

Nowa seria opon Trelleborg MPX TB została zaprojektowana do ładowarek teleskopowych i kompaktowych, do prac w najbardziej wymagających warunkach. Gama MPX TB charakteryzuje się specjalną konstrukcją klocków zapewniającą doskonałe samooczyszczanie i przyczepność na błotnistych nawierzchniach. Seria jest obecnie dostępna ze zwiększoną nośnością do zastosowań w ekstremalnych warunkach, a ponadto spełnia europejskie normy bezpieczeństwa - posiada oznaczenie ECE 106.

- Branża budowlana szybko się zmienia wraz z rosnącym naciskiem na przewidywanie czasu serwisu, bezpieczeństwo i wydajność maszyny, aby ograniczyć przestoje pojazdów i zwiększyć produktywność operacyjną - powiedział Lorenzo Ciferri. - Opony odgrywają zasadniczą rolę w ogólnej wydajności maszyny. Dlatego pragniemy zaoferować naszym klientom rozwiązania zmieniające dotychczasowe reguły, poprzez kontrolowanie wszystkich parametrów dzięki bezpośredniej łączności, by zapewnić osiągnięcie wyżej wymienionych założeń. W tym właśnie celu zdecydowaliśmy się na stworzenie systemu TMPS Trelleborg: Phoenix. W mitologii egipskiej ktokolwiek otrzymał dar oka Feniksa, był w stanie przewidzieć przyszłe wydarzenia. Zainspirowany tym mitem Trelleborg zaprojektował rozwiązanie do opon, które zapobiega awariom i usprawnia planowanie serwisowania, a także daje możliwość precyzyjnej kontroli, w czasie rzeczywistym, ciśnienia i temperatury opon.

Phoenix umożliwia operatorom pomiar ciśnienia i temperatury co pięć sekund, zapewniając natychmiastowy dostęp do statusu pojazdu i monitorowania jego parametrów przez komputer lub urządzenia mobilne. Dzięki pełnej łączności i transmisji danych poprzez chmurę operator może korzystać z automatycznych powiadomień e-mail w sytuacjach awaryjnych i spersonalizowanych ostrzeżeń pojazdu. Każdy czujnik jest montowany na oponie wytrzymałym przylepcem, co gwarantuje łatwą instalację. Średnia żywotność baterii czujnika to pięć lat.System jest dostępny w dziewięciu językach i można go skonfigurować we wszystkich modelach maszyn.

(ik)

Źródło i fot. Trelleborg

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń