2019-04-12

Dunlop Endurance (E)

Dunlop wprowadza nowe specyfikacje opon Endurance do serii GP Racer D212. Nowe warianty są przeznaczone dla motocyklistów startujących w imprezach torowych, którzy wymagają od opon zarówno trwałości, jak i wysokich osiągów.

Istniejąca linia GP Racer D212 odnosiła sukcesy wyścigowe już od chwili debiutu. Dostępna w wersji typu slick i drogowej, zwyciężała na najwyższym krajowym poziomie w serii Supersport, w tym w Mistrzostwach Francji w klasie Superbike. Teraz, wykorzystując doświadczenia z Długodystansowych Mistrzostw Świata FIM (EWC), marka wprowadza do wspomnianej serii nową, długodystansową specyfikację Endurance „E”.

- Rynek opon torowych podzielił się na wyraźnie zróżnicowane segmenty - powiedział Dmitri Talboom, menadżer produktu w Dunlop Motorcycle Europe. - Wielu motocyklistów, poważnie podchodzących do amatorskich wyścigów torowych, w pełni przygotowuje swoje motocykle do startów. Wybierają oni profesjonalne opony wyścigowe, takie jak Dunlop KR typu slick, jak również D213 GP Pro, które zwyciężały podczas rywalizacji Isle of Man TT. Motocykliści startujący w wyścigach amatorskich i uczestniczący w imprezach torowych chwalą łatwą w użytkowaniu oponę GP Racer D212, która jest mnie wrażliwa na zmiany dokonywane w motocyklu. Uzupełniając linię GP Racer D212 o model długodystansowy, oferujemy opony dla każdego motocyklisty torowego

Przedstawiciel firmy dodał, że długodystansowe wyścigi dały marce ogromne doświadczenie i wiedzę o mieszankach, które zapewniają trwałość i niezmienność osiągów. Przy projektowaniu nowego modelu inżynierowie Dunlopa wykorzystali analizy z wyścigów Bol d’Or oraz 24-godzinnego wyścigu na torze Le Mans. W ten sposób powstało ogumienie, które sprawdzi się podczas imprez torowych i wyścigów klubowych.

Nowy model Endurance (E) jest dostępny w  rozmiarach 190/55R17 i 200/55R17 na tył, zarówno w wersji z bieżnikiem dopuszczonym do ruchu drogowego, jak i bez bieżnika.

Zmieniona konfiguracja mieszanki bieżnika Multi-Tread w wersji „E” oferuje wyższą trwałość, a jednocześnie zachowuje system NTEC, który umożliwia regulację ciśnienia dla optymalnych osiągów  na torze.

(ik)

Źródło i fot. Goodyear

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń