Firma Bridgestone oraz olimpijka i brązowa medalistka Mistrzostw Europy Joanna Jóźwik, w ramach kampanii olimpijskiej „PODĄŻAJ ZA MARZENIAMI, bez względu na wszystko”, wybiorą do specjalnego programu motywacyjnego Nad_Zwyczajni 10 uczestników z całej Polski. Celem akcji jest przebiegnięcie przez te osoby po raz pierwszy 10-kilometrowej trasy podczas „The Great 10k Berlin”.
Joanna Jóźwik, ambasadorka kampanii Bridgestone będzie nie tylko mentorką uczestników, ale sama też weźmie udział w 10-kilometrowym biegu w Berlinie, który odbędzie się jesienią tego roku. Do programu można zgłaszać się od 27 marca do 19 kwietnia za pośrednictwem platformy: https://www.podazajzamarzeniami.pl/competitions/nad_zwyczajni/ bądź też za pośrednictwem serwisu społecznościowego Facebook pod adresem: www.facebook.com/Bridgestone.Polska.
- Każdy z nas wie, jak wiele poświęceń i wytrwałości wymaga zawodowe uprawianie sportu - powiedziała Joanna Jóźwik. - Wszyscy konkurujemy o zwycięstwo. Każdy medal, każdy sukces jest nagrodą za wiele lat ciężkiej pracy. Ukończenie biegu na 10 kilometrów będzie metaforą, która ma pomóc Nad_Zwyczajnym walczyć o ich własne marzenia i pokonywać przeszkody życiowe, dostarczając im pewność siebie, optymizm i dyscyplinę. Mam nadzieję, że zainspiruje to do tego samego również innych.
Joanna nie będzie jedynym ambasadorem projektu Nad_Zwyczajni. Karol Bielecki, piłkarz ręczny, król strzelców Igrzysk Olimpijskich Rio 2016, także dołączy do wybranych osób podczas treningów. Uczestnicy będą mieli okazję spotkać się też z Bartoszem Olszewskim - trenerem i zwycięzcą Wings for Life, który przekaże im wiedzę na temat profesjonalnego treningu sportowego. O ich kondycję psychiczną zadba natomiast Daria Abramowicz - psycholog i były sportowiec (żeglarstwo).
Bridgestone jest inicjatorem programu i będzie wspierał podczas treningów wszystkich 10 początkujących biegaczy. Globalny Partner Olimpijski zapewni uczestnikom opiekę wykwalifikowanych trenerów, kompleksowe badania lekarskie, indywidualne plany treningowe i profesjonalny sprzęt. Okres szkolenia zaplanowano na 4 miesiące począwszy od 13 czerwca.
Inicjatywa jest częścią kampanii Bridgestone „PODĄŻAJ ZA MARZENIAMI, bez względu na wszystko”. Jej ambasadorami są olimpijczycy: Karol Bielecki (piłkarz ręczny), Joanna Jóźwik (biegaczka) oraz Maciej Kot (skoczek narciarski), którzy zostali wybrani do tej roli, ponieważ pomimo wielu niepowodzeń, nigdy się nie poddali i dzięki ciężkiej pracy udało się im zrealizować olimpijskie marzenia. Kampania producenta opon ma na celu inspirowanie i motywowanie ludzi w każdym wieku, o różnych umiejętnościach i pasjach, by nigdy się nie poddawali i walczyli o swoje marzenia, pomimo napotykających ich w życiu przeszkód. Akcja odzwierciedla również cel firmy, czyli dostarczanie ludziom produktów i usług umożliwiających im bezpieczne docieranie do celu - bez względu na warunki. Ponadto kampania ma na celu podkreślenie zaangażowania firmy Bridgestone jako Globalnego Partnera Ruchu Olimpijskiego i Paraolimpijskiego.
(ik)
Źródło i fot. Media Forum