2019-03-07

PlatformaOpon od 10 lat

PlatformaOpon.pl, największa polska platforma B2B dla branży oponiarskiej, obchodzi w marcu br. 10-lecie istnienia. To internetowe narzędzie, które powstało z inicjatywy firmy Polskie Składy Oponiarskie, przeznaczone jest dla właścicieli i pracowników serwisów oponiarskich, hurtowni oraz sklepów motoryzacyjnych. Dzięki niej mogą oni szybko i bezpiecznie kupować lub sprzedawać opony i felgi.  

Platforma umożliwia szybkie porównanie cen i dostępności produktów u dowolnego dostawcy z terenu Polski i nie tylko, co umożliwia wypracowanie większej marży na sprzedawanych produktach.  Co ważne - dostęp do portalu jest darmowy. Dodatkowo każdy,  kto za jego pośrednictwem kupuje komplet standardowych opon osobowych lub felg, może liczyć na darmową dostawę. Dzięki temu kupujący nie ponoszą praktycznie żadnych dodatkowych kosztów i płacą tylko za zamówione produkty.

Jak zmieniała się platforma przez te 10 lat?

W 2015 r. została wprowadzona nowa wersja strony. Wizualnie i technicznie jest to odmieniony portal, z nowym logo, szatą graficzną i nowymi rozwiązaniami. Dzięki wdrożeniu technologii RWD aplikacja jest w pełni responsywna, oznacza to, że korzystanie z platformy jest wygodne - niezależnie od tego czy klienci korzystają z telefonu komórkowego czy komputera.

Wprowadzono też liczne udogodnienia dla sprzedawców jak np. możliwość samodzielnego uzupełniania katalogu w bazie o produkty własne, nawet te rzadko dostępne. 
Zaktualizowano też WEB API, które umożliwia połączenie własnych systemów magazynowo-sprzedażowych z platformą, dzięki czemu użytkownicy mogą automatyzować procesy zakupu i sprzedaży opon, automatycznie pobierać dane zamówień, przesyłać numery listów przewozowych czy aktualizować ofertę. Dla kupujących dodane zostały nowe możliwości wyszukiwania produktów (np. posiadających konkretną homologację) oraz wskaźnik realizacji zamówień, który umożliwia szybką ocenę wiarygodności i jakości usług sprzedawcy. 

Dzięki tym wszystkim działaniom oraz współpracy ze sprzedawcami korzystanie z systemu jest szybkie i wygodne. Pomysłodawcy platformy cały czas pracują nad ulepszeniem serwisu również od strony technologicznej. Wszystkie te zmiany dążą do tego by platforma stała się praktycznym i codziennym narzędziem pracy dla każdego serwisu oponiarskiego w Polsce.

Platformaopon.pl w liczbach:

  • prawie 7 tysięcy zarejestrowanych użytkowników,
  • około 180 tys. transakcji rocznie,
  • 1,5 mln odsłon miesięcznie,
  • w stałej sprzedaży 8 mln opon oferowanych przez ponad 400 sprzedawców.

Więcej na stronie: https://platformaopon.pl/

(ik)

Źródło i graf.: PlatformaOpon.pl

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń