Pedro Matos (na zdjęciu poniżej), chief quality & business excellence oficer (dyrektor ds. jakości i doskonalenia biznesu) w Apollo Tyres, będzie miał teraz nowe obowiązki. Będzie on odpowiedziały za strategię firmy w zakresie oryginalnego wyposażenia do samochodów osobowych w Europie.
P. Matos ma ponad 25-letnie doświadczenie w branży oponiarskiej. W tym czasie pracował na różnych stanowiskach u kilku producentów opon w Europie, zajmując się działaniami związanymi z jakością, badaniami i rozwojem oraz sprzedażą w zakresie oryginalnego wyposażenia.
Neeraj Kanwar, wiceprezes i dyrektor zarządzający Apollo Tires, podkreślił, że nominacja P. Matos’a pokazuje zaangażowanie koncernu w działania na rynku oryginalnego wyposażenia w Europie. Producent chce stać się strategicznym partnerem dla koncernów w Europie i dostarczać swoje opony na pierwszy montaż w perspektywie długoterminowej, podobnie jak to robi na rynku indyjskim.
(ik)
Źródło i fot. Apollo Vredestein