Delphi Technologies, dostawca rozwiązań serwisowych dla rynku części zamiennych, przedłuża współpracę z utytułowanym zawodnikiem sportów motorowych, Kajetanem Kajetanowiczem. Dzięki wsparciu trzykrotnego zwycięzcy Mistrzostw Europy w rajdach, firma ponownie uzyska możliwość zaprezentowania na arenie międzynarodowej swoich produktów i usług. Zmagania w lidze WRC-2 Kajetanowicz rozpocznie w nowym samochodzie.
- Rajdowe samochodowe mistrzostwa świata WRC-2 to seria najbardziej wymagających sportów motorowych na świecie, więc jesteśmy zachwyceni, że współpracując z Kajetanem możemy zdobywać kolejne doświadczenia i rywalizować na najwyższym poziomie w lidze tego formatu - powiedział Sławomir Welezinski, dyrektor regionalny Europa Wschodnia Delphi Technologies Aftermarket. - Cieszymy się, że to kolejny rok naszej owocnej współpracy. Profesjonalizm Kajetana i nieustanna chęć osiągania sukcesów odwzorowują wartości, jakimi kierujemy się w Delphi Technologies. Uważam, że to właśnie one będą podstawą drogi, jaką wspólnie obraliśmy w nadchodzącym sezonie.
Zmagania Kajetanowicza w lidze WRC-2 zapoczątkuje marcowy rajd Korsyki. W sumie zawodnik wystartuje w siedmiu rajdach (z 14 do wyboru), które pokona nowym samochodem -Volkswagenem Polo GTI, natomiast obsługą rajdówki Kajetanowicza zajmie się austriacka firma BRR - Baumschlager Rallye & Racing.
- Pierwszy sezon w lidze WRC-2 pokazał, że zespół Lotos Rally Team ma ogromny potencjał i już w debiucie możemy trzymać tempo światowej czołówki - skomentował Kajetan Kajetanowicz. - Ta rywalizacja dała nam wiele cennych doświadczeń, więc jestem pewien, że tym razem będzie jeszcze lepiej. Jestem równocześnie bardzo zadowolony z kontynuowania współpracy z Delphi Technologies, który kolejny rok z rzędu jest moim kluczowym partnerem. Ich wsparcie oraz fakt, że w nadchodzącym sezonie będziemy jeździć w zupełnie nowym samochodzie to dla mnie ogromny zastrzyk motywacji.
Dwustronna współpraca partnerska daje firmie Delphi Technologies dostęp do nieocenionego kreowania swojej marki i uzyskania praw marketingowych na cały sezon, włączając w to umieszczenie swojego logo na samochodzie rajdowym oraz na kombinezonach rajdowych Kajetanowicza i jego pilota, Macieja Szczepaniaka. Marka uzyska znaczący zasięg medialny w trakcie cyklu WRC, którego publiczność co roku przekracza 850 milionów widzów, a liczba ta cały czas rośnie. Logo firmy zostanie ponadto umieszczone na stronie internetowej K. Kajetanowicza, w mediach, a także na kanałach społecznościowych, które w tej chwili śledzi ponad 140 tys. osób.
(ik)
Źródło i fot. Delphi