2019-03-01

Tyre24 ułatwia pracę

Użytkownicy z Europy docenili przejrzystość użytkowania platformy Tyre24, dzięki której ich praca może być bardziej wydajna. Nowy model dostępu za pomocą konta Basic lub Premium, również został dobrze przyjęty. Jest to wynik ankiety przeprowadzonej w sezonie zimowym, wśród grupy użytkowników, którzy wykazali chęć podzielenia się swoją opinią na temat portalu Tyre24.

Ankieta została wysłana do wybranych losowo 50 proc. użytkowników portalu z kontem Basic i Premium. Celem badawczym było rozpoznanie zadowolenia użytkowników pod kątem funkcjonalności i korzystania z portalu oraz ogólne postrzeganie marki. 10 proc. spośród wszystkich użytkowników portalu, do których została wysłana ankieta, poświęciło średnio 10 minut na jej uzupełnienie. Prawie 80 proc. respondentów jest całkowicie zadowolonych z platformy i poleciłoby ją innym.

- Duża liczba odpowiedzi ankietowanych bardzo nas ucieszyła - powiedział Michael Saitow, założyciel i dyrektor generalny Saitow AG. - Tylko dzięki konstruktywnym opiniom naszych klientów możemy dowiedzieć się, w jakim stopniu są zadowoleni z nas i naszej platformy oraz co możemy zrobić, żeby wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom w przyszłości.

W Tyre24 klienci szczególnie doceniają dobry stosunek jakości do ceny, szeroki asortyment i łatwość korzystania z portalu. Proces zamawiania opon jest w dużej mierze zdigitalizowany. Telefon stacjonarny i faks odgrywają już podrzędną rolę w całej Europie. 97 proc. respondentów używa telefonów komórkowych, tabletów i komputera do zamawiania towarów.

Nowa funkcja zamawiania części zamiennych na platformie przyjęła się bardzo dobrze wśród  użytkowników. We wszystkich dziewięciu krajach, w których Tyre24 jest aktywny, już średnio 40 proc. dilerów zamawia części zamienne za pośrednictwem portalu.

Użytkownicy konta Premium, doceniają w szczególności bezpłatną dostawę przy zamówieniu małej ilości towaru, a więc zamówienia części zamiennych poniżej 240 zł i/lub zamówienia pojedynczych sztuk opon i felg. Na uwagę zasługuje też priorytetowe opracowanie zamówień przez dostawców użytkowników konta Premium w przypadku wysyłki towaru. Jeśli zamówienie wpłynie przed godziną 13, wysyłka zostanie wykonana tego samego dnia - nawet w trakcie sezonu. Użytkownicy portalu szybciej otrzymują towar, i dzięki temu mogą szybciej obsłużyć zamówienia swoich klientów.

(ik)

Źródło i fot. SAITOW AG

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń