2019-02-20

Nowy kontrakt Goodyeara

 

Hiszpańska Grupa SJL, obsługująca ciężarową flotę 1000 naczep, wybrała firmę Goodyear na jedynego dostawcę ogumienia. Kompleksowa oferta opon, usług i rozwiązań, jaką oferuje koncern, ma pomóc zwiększyć konkurencyjność przewoźnika. Flota SJL pokonuje rocznie około 80 milionów kilometrów.

Goodyear został doceniony przez hiszpańską firmę za wysoką jakość opon Kmax i bieżnikowanych TreadMax oraz funkcjonalność i przejrzystość systemów: Goodyear FleetOnlineSolutions i Goodyear Proactive Solutions TPMS, które zostaną zamontowane w 400 pojazdach. Istotnym elementem dla przedsiębiorstwa była też możliwość uzyskania obsługi serwisowej działającej również w Maroku.

Grupa SJL powstała w 2002 r., w wyniku fuzji firm Transportes San Jose i Transportes Lopez. Centrala przedsiębiorstwa mieści się w Oiartzun, niedaleko San Sebastian w północnej Hiszpanii. Spółka ma też trzy oddziały na terenie kraju. Baza w Oiartzun obsługuje Francję, Wielką Brytanię, kraje skandynawskie, Niemcy, Włochy i Maroko. SJL ma również swoje przedstawicielstwo w Holandii.

- Goodyear zaproponował najbardziej kompleksową ofertę, która idealnie odpowiadała na nasze oczekiwania, obejmujące FleetOnlineSolutions, opony oraz system TPMS - powiedział Arnauld Belhartz, menedżer floty SJL Group. - W ubiegłym roku nasze pojazdy wyjeżdżały 20 tys. razy poza Europę. Jesteśmy liderem transportu lądowego między Unią Europejską a Afryką, dlatego dostępność usług w Afryce Północnej jest dla nas bardzo ważna. Dzięki temu nie tylko ograniczymy problemy z ogumieniem, lecz także - gdy awaria już wystąpi - skrócimy przestoje i zmniejszymy ich koszty. Poczucie pewności i możliwość zmniejszenia całkowitego kosztu użytkowania opon, wszędzie tam gdzie pracują nasze pojazdy, pokierowały naszym wyborem Goodyeara jako partnera oponiarskiego.

FleetOnlineSolutions to internetowy system zarządzania oponami, który poprzez minimalizację nakładów administracyjnych i skrócenie przestojów pojazdów, pomaga flotom ograniczać koszty. Dzięki niemu operatorzy otrzymują uzgodnione usługi w ustalonych cenach na terenie całej Europy, wraz z systemem internetowej sprawozdawczości, w warunkach pełnej przejrzystości operacyjnej. Baza danych zawiera informacje o wszystkich pojazdach kontrahenta, ich położeniu, programie obsługi opon, uzgodnionych warunkach i usługach objętych kontraktem. Przekłada się to na szybką realizację zleceń klienta zgodnie z wymaganiami, nawet w innym kraju i obcym języku. Płatności wykonywane są automatycznie po uzgodnionych cenach, więc nie ma opóźnień płatniczych ani problemów z wyceną.

Proactive Solutions TPMS zapewnia stałe monitorowanie ciśnienia i temperatury w oponach w czasie rzeczywistym. Pomaga to ograniczyć awarie i zoptymalizować żywotność ogumienia, ekonomikę paliwową i koszty operacyjne. Pokładowy router stale rejestruje dane i przesyła je do chmury Goodyear. W razie wystąpienia problemów, serwer wysyła e-mailowe ostrzeżenia do menedżera floty i/lub informacje w aplikacji w czasie rzeczywistym. Dzięki zastosowaniu technologii Goodyear G-Predict Technology, dane pozwalają przewidywać żywotność opon i z wyprzedzeniem zaplanować działania konserwacyjne, minimalizując wpływ na działalność operacyjną.

(ik)

Źródło i fot. Goodyear

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń