Najnowsza opona pneumatyczna Camso, Solideal AIR 561 szybko trafiła na jedne z najbardziej ruchliwych lotnisk na świecie. Opona została zaprojektowana specjalnie do sprzętu do obsługi naziemnej (GSE). Zgodnie z nowym kontraktem OEM, jest pierwszym wyposażeniem ciągników do przewozu bagaży, holowników, ładowarek pasujących i innych pojazdów produkowanych przez Charlatte Manutention, wiodącego producenta urządzeń zasilanych akumulatorami. Solideal AIR 561 odpowiada konkretnie na wymagania dotyczące ciągników bagażowych, przenośników i ciągników samolotowych oraz ciężarówek, które poruszają wózki i inny sprzęt na pasach startowych. AIR 561 zapewnia znacznie lepszą wydajność niż jego poprzedniczka, opona Solideal ZZ RIB. W porównaniu z ZZ RIB, AIR 561 zapewnia: dwukrotnie większą żywotność bieżnika, o 12 proc. lepszą stabilność oraz o 10 proc. lepszą wydajność energetyczną. Oponę cechuje skuteczność nowego profilu żebra opracowanego w celu sprostania określonym wyzwaniom związanym z GSE, takim jak nierównomierne zużycie, zwłaszcza na końcu długich zestawów przyczep. Ten rodzaj zużycia jest główną przyczyną skaningu (poruszanie się zygzakiem, wężowatym ruchem), który może hamować produktywność sprzętu i przyspieszać zużycie wszystkich opon. Nowy profil żebra zapewnia równomierne rozprowadzanie ciepła i zużycie, dzięki czemu zwiększa się trwałość bieżnika. Większa trwałość bieżnika przekłada się na dłuższe działanie, co prowadzi do obniżenia kosztów operacyjnych dla klientów. https://air.camso.co/pl/
(Opisy produktów w tym dziale są opracowywane przez redakcję na podstawie informacji dostarczanych przez ich producentów lub dystrybutorów)