Firma Texa przedłużyła akcję promocyjną na dostęp do wsparcia Call Center do 31 marca 2019 r. Aby korzystać z bezpłatnej infolinii wystarczy spełnić kilka warunków.
Pomoc profesjonalnej infolinii Call Center Texa, daje możliwość nieograniczonego kontaktu telefonicznego z personelem technicznym firmy, który fachowo wspiera mechanika w problemach diagnostycznych, interpretacji parametrów, błędów, a także oferuje pomoc przy kalibracjach i regulacjach w pojazdach z grupy samochodów osobowych, dostawczych oraz ciężarowych. Niejednokrotnie operatorzy Call Center Texa dokonują zdalnej diagnostyki danego pojazdu i rozwiązują problemy, z którym mechanik sam nie może sobie poradzić. Usługę uzupełniają też zdalne sesje internetowe.
Infolinia techniczna udziela również wsparcia w zakresie działania i wykorzystania wszystkich urządzeń oraz oprogramowań Texy, czyli nie tylko urządzeń diagnostycznych, ale również stacji obsługi układów A/C, analizatorów spalin, urządzeń do testów drogowych i urządzeń pomiarowych.
Wsparcie Call Center jest bezpłatne dla wszystkich klientów, którzy zakupili nowe urządzenie i posiadają maksymalnie do dwóch wersji zaległych (na ile oprogramowanie diagnostyczne klienta pozwala na udzielenie wsparcia). Nieodpłatnie mogą z niego skorzystać także wszyscy użytkownicy sprzętu marki Texa, którzy posiadają aktualny Texpack, czyli roczną umowę na aktualizację oprogramowania.
(ik)
Źródło i fot. Texa