2019-02-04

Bilstein radzi

Firma Bilstein zebrała dziesięć typowych błędów montażowych, które często popełniane są w praktyce warsztatowej. Na tej podstawie przygotowała poradnik dla pracowników warsztatów, którzy dzięki temu będą mogli podnieść swoje kompetencje w zakresie układu zawieszenia, a z drugiej strony będą w stanie bezproblemowo przeprowadzić wymianę amortyzatorów.

Wśród najczęściej popełnianych błędów firma wymieniła:

  • montaż rozciągniętych (naprężonych) amortyzatorów
  • demontaż i montaż amortyzatorów oraz elementów zawieszenia przy pomocy klucza udarowego
  • niewłaściwy moment dokręcania
  • opuszczanie pojazdu z opróżnionymi miechami powietrznymi
  • „naprężenie” zawieszenia
  • pominięcie pełnej kontroli / wymiana nie wszystkich elementów zawieszenia
  • niewłaściwie ustawiona wysokość gniazda sprężyny w przypadku zawieszenia gwintowanego
  • niewłaściwa instalacja elementów montażowych
  • niewłaściwy dobór części
  • brak kontroli geometrii zawieszenia.

Opis poszczególnych przypadków wraz ze wskazówkami prawidłowego montażu można pobrać ze strony: http://www.bilstein-amortyzatory.pl/aktualnosci/aktualnosci/225-10-najwiekszych-bledow-montazowych

(ik)

Źródło i fot. Bilstein

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń