2019-02-04
Bilstein radzi
Firma Bilstein zebrała dziesięć typowych błędów montażowych, które często popełniane są w praktyce warsztatowej. Na tej podstawie przygotowała poradnik dla pracowników warsztatów, którzy dzięki temu będą mogli podnieść swoje kompetencje w zakresie układu zawieszenia, a z drugiej strony będą w stanie bezproblemowo przeprowadzić wymianę amortyzatorów.
Wśród najczęściej popełnianych błędów firma wymieniła:
- montaż rozciągniętych (naprężonych) amortyzatorów
- demontaż i montaż amortyzatorów oraz elementów zawieszenia przy pomocy klucza udarowego
- niewłaściwy moment dokręcania
- opuszczanie pojazdu z opróżnionymi miechami powietrznymi
- „naprężenie” zawieszenia
- pominięcie pełnej kontroli / wymiana nie wszystkich elementów zawieszenia
- niewłaściwie ustawiona wysokość gniazda sprężyny w przypadku zawieszenia gwintowanego
- niewłaściwa instalacja elementów montażowych
- niewłaściwy dobór części
- brak kontroli geometrii zawieszenia.
Opis poszczególnych przypadków wraz ze wskazówkami prawidłowego montażu można pobrać ze strony: http://www.bilstein-amortyzatory.pl/aktualnosci/aktualnosci/225-10-najwiekszych-bledow-montazowych

(ik)
Źródło i fot. Bilstein
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz