2019-01-29

Technologia na budowie

Continental A.G., która sześć lat temu rozpoczęła rozwój segmentu opon OTR, wkracza głębiej w sektor budowlany i górniczy dzięki zestawowi cyfrowych narzędzi zaprojektowanych w celu poprawy bezpieczeństwa i produktywności na budowach.

 
- Wydajny i bezpieczny plac budowy przyszłości nie będzie funkcjonował bez zaprawy cyfrowej, mówi Hans-Juergen Duensing, członek zarządu Continental, którego zakres obowiązków obejmuje sektor off-highway.
- Połączone inteligentne pojazdy budowlane i maszyny należą do podstawowych elementów zapewniających szybszą, bezpieczniejszą i przede wszystkim bardziej wydajną eksploatację na placach budowy. Technologia Continentala to "one-stop shop" dla kompletnych rozwiązań systemowych, poczynając od opon, sprężyn pneumatycznych i czujników, które je monitorują, a następnie przechodząc do systemów elektronicznych, oprogramowania do oprogramowania do programowania i rozwiązań w zakresie łączności, aby przetwarzać dane, a kończąc na oprogramowaniu do zarządzania parkiem samochodowym i miejscu pracy kierowcy, w którym te dane są przetwarzane i wyświetlane.
 
Place budowy są punktem wyjścia dla przyszłej mobilności. Trzeba budować drogi, układać tory kolejowe, budować tory rolnicze i leśne oraz wznosić fabryki. Budownictwo i górnictwo są zatem kluczowymi gałęziami przemysłu i nieodłączną częścią naszego świata teraz i w przyszłości.
Continental zaprezentuje swoje innowacje, rozwój technologiczny i usługi na targach Bauma, międzynarodowych targach maszyn budowlanych, które odbędą się w Monachium w dniach 8-14 kwietnia.
Wśród koncepcji usług i doradztwa Continental zaprezentowane zostaną te, które pozwolą kierowcom, kierownikom flot i operatorom placów budowy, kamieniołomów oraz wyrobisk piasku i żwiru na wymierne zwiększenie wydajności.
Firma zadebiutuje koncepcją doradztwa ContiLogger, która, jak twierdzi, ma na celu połączenie opon, sprzętu, oprogramowania i danych w "innowacyjne podejście serwisowe". ContiLogger wykorzystuje szereg komponentów do zbierania danych, takich jak ciśnienie w oponach, temperatura i pojazd oraz dane topograficzne w rzeczywistych zastosowaniach.
Za pomocą zebranych danych, które są jednorazowo analizowane przez inżyniera polowego Continental lub są stale rejestrowane cyfrowo przez użytkownika, można opracować zalecenia dotyczące optymalnego zarządzania trasą, obciążenia lub użytkowania opon. Dzięki temu użytkownicy mogą nie tylko zidentyfikować, czy opona jest przeciążona, czy nie w pełni wykorzystana i w ten sposób wydłużyć jej żywotność, ale również mogą dostosować procesy operacyjne, aby zwiększyć ogólną wydajność.
Na targach Bauma Continental prezentuje coraz szersze portfolio opon, w tym EM-Master dla ładowarek kołowych, RDT-Master dla wozideł sztywnych oraz Conti CrossTrac dla ciężarówek, do różnych zastosowań na placach budowy, w kamieniołomach oraz w wyrobiskach piaskowo-żwirowych.
Producent zademonstruje również swój inteligentny projekt sprężyn powietrznych, które dzięki zastosowaniu zintegrowanego systemu czujników dostarczają wiarygodnych informacji na temat ciśnienia, temperatury i wysokości.
źródło: rubbernews
drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń