2019-01-15

Yokohama w Tokyo

W dniach 11-13 stycznia w Makuhari Messe w Tokio odbyła się Tokyo Auto Salon 2019, największa w Japonii wystawa poświęcona samochodom o wysokich osiągach oraz tuningowanym. Japońska marka opon premium – Yokohama przedstawiła odwiedzającym targi zróżnicowaną gamę swoich najnowszych produktów. Na stoisku pokazana została także działalność i osiągnięcia firmy w zakresie sportów motorowych, dzięki którym rozwija ona technologie stosowane później w oponach produkowanych na rynek konsumencki.

Nowości do samochodów osobowych

Na stoisku Yokohamy znajdowały się pojazdy wyposażone w opony sportowe, terenowe, dress-up i klasyczne. Wśród nich były stylizowane i klasyczne opony tematyczne, które zostaną wprowadzone do sprzedaży w 2019 roku. Firma pokazała m.in. koncept modelowej opony sportowej ADVAN – „ADVAN Neova”.

 

Sporty motorowe

Główną atrakcją stoiska Yokohamy był z pewnością nowy model samochodu wyścigowego – SF19. Będzie on używany w tegorocznej serii japońskich wyścigów SUPER FORMULA, w których udział bierze liczne grono kierowców związanych z F1. Bolid SF19 będzie wykorzystywany przez zespół KONDO Racing, którego sponsorem jest marka Yokohama, nie tylko do rywalizacji w Japonii, ale także w znanym na całym świecie godzinnym wyścigu wytrzymałościowym na niemieckim torze Nürburgring.

Oprócz prezentacji bolidu SF19, na stoisku Yokohamy odbyły się także pokazy z udziałem kierowców i kierowników zespołów biorących udział w wyścigach i rajdach. Firma pokazała także najnowszą oponę wyścigową „BluEarth-GT AE51”, która zostanie wprowadzona na rynek Japonii w lutym 2019 roku.

 

Felgi aluminiowe

W części stoiska poświęconej felgom firma zorganizowała japońską premierę nowych produktów z linii „ADVAN Racing”. Wśród modeli kutych znalazła się np. „ADVAN Racing R6” po raz pierwszy zaprezentowany na targach SEMA Show w Stanach Zjednoczonych w październiku 2018 r. Gama felg odlewanych objęła prezentację „ADVAN Racing RSIII”, która jest nowym modelem flagowej felgi Yokohamy – „ADVAN Racing RSII”.

 

Tematyka tegorocznej prezentacji marki Yokohama na Tokyo Auto Salon 2019 wynikała przede wszystkim z przyjętej przez firmę strategii dotyczącej całej gamy opon konsumenckich, która została wdrożona do realizacji w 2018 roku w ramach trzyletniego planu zarządzania – Grand Design 2020 (GD2020). Zgodnie z tą strategią Yokohama przyspieszy rozwój nowych opon do samochodów osobowych, obejmujących opony od samochodów wyścigowych po samochody klasyczne, i rozszerzy asortyment produktów już istniejących.

źródło: Yokohama

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń