Hankook podpisał umowę sponsorską z klubem piłkarskim AS Monaco. Koreańska marka zamierza wzmocnić swoją obecność na rynku francuskim. W ciągu najbliższych dwóch lat logo Hankook będzie umieszczane na ścianie sponsorów w wywiadach i na ławce zawodników.
Jong Woo KIM, dyrektor zarządzający Hankook Tire France, powiedział: - Jesteśmy bardzo dumni, że możemy wspierać AS Monaco FC, z którym dzielimy kulturę innowacji, wysokich standardów i wizji wydajności, kreatywności i wydajności. Naszym celem jest wzmocnienie naszego wizerunku jako jednej z wiodących marek opon na świecie i zwiększenie naszego udziału na rynku we Francji. To partnerstwo jest doskonałym narzędziem do osiągnięcia naszych celów.
W swojej strategii marketingowej producent opon opiera się na wielopoziomowej koncepcji składającej się z lokalnych, kontynentalnych i globalnych zobowiązań sponsoringowych. Hankook jest również globalnym sponsorem Real Madryt C.F. i od 2016 roku jest aktywny w Lidze Europejskiej UEFA w całej Europie. Na poziomie lokalnym niemiecka filia sponsoruje klub Bundesligi Borussia Dortmund.
źródło: Hankook