Dunlop wprowadza Sport Maxx RT2 SUV, nową linię opon dla aut klasy SUV. Ogumienie bazuje na technologiach stosowanych w produktach Sport Maxx RT2, które cieszą się dużym uznaniem kierowców.
Dunlop Sport Maxx RT2 SUV zaprojektowano z myślą o właścicielach pojazdów klasy SUV, którzy poszukują sportowych wrażeń z jazdy. Opona wyróżnia się wyjątkową przyczepnością na suchych i mokrych drogach, jak również znakomitą precyzją prowadzenia i pokonywania zakrętów przy wyższych prędkościach. Ponadto, najnowszy produkt brytyjskiej marki zapewnia też doskonały kontakt z nawierzchnią podczas jazdy z dużym obciążeniem.
Zoptymalizowana precyzja kierowania
Z myślą o pojazdach typu SUV inżynierowie Dunlopa zoptymalizowali kształt opony, co przełożyło się na zrównoważony rozkład ciśnienia powietrza. Dzięki temu ogumienie zachowuje stały i równomierny kontakt z nawierzchnią, co gwarantuje optymalne zachowanie podczas pokonywania zakrętów oraz precyzyjne kierowania przy wyższych prędkościach.
Wyższa przyczepność na suchych i mokrych drogach
Mieszanka nowej generacji, opracowana specjalnie dla produktu Sport Maxx RT2 SUV, zawiera gumożywicę trakcyjną, która zwiększa tarcie między oponą a drogą. Poprawia to przyczepność powierzchniową opony, co przekłada się na lepsze osiągi na suchych i mokrych drogach.
Doskonałe prowadzenie i pokonywanie zakrętów
Wzmocniona rzeźba bieżnika z charakterystycznymi rowkami w kształcie litery V, ułożonymi pod ostrym kątem, ogranicza ruch elementów bieżnika, dzięki czemu jest on sztywniejszy w każdej płaszczyźnie kierunku. Rozwiązanie to wpływa na lepszą przyczepność podczas prowadzenia i pokonywania zakrętów przy dużym obciążeniu.
- Sukcesy Dunlopa w sporcie motorowym miały fundamentalne znaczenie dla projektowania i rozwoju opon klasy Ultra High Performance powiedział Mike Rytokoski, dyrektor marketingu Goodyear Dunlop w regionie EMEA. - Sport motorowy to doskonały poligon doświadczalny, który umożliwia pozyskanie znacznej ilości danych i informacji zwrotnych od kierowców, a także bezpośrednie porównania z innymi markami opon w ramach poszerzania granic innowacji.
Opona Dunlop Sport Maxx RT 2 SUV będzie dostępna w następujących rozmiarach:
Rozmiar opony |
Dostępna od |
Przykładowe zastosowania |
|
|||
255/50 R19 |
107 |
Y |
XL |
luty 2018 |
BMW X6, Mercedes GLE |
|
235/55 R18 |
100 |
V |
|
marzec 2018 |
Audi A8, VW Tiguan |
|
255/55 R18 |
109 |
Y |
XL |
kwiecień 2018 |
Porsche Cayenne, BMW X5 |
|
285/45 R20 |
112 |
Y |
XL |
maj 2018 |
Audi Q7 |
|
315/35 R20 |
110 |
Y |
XL |
maj 2018 |
Mercedes GLK, Volvo V90 |
|
235/65 R17 |
108 |
V |
XL |
maj 2018 |
Alfa Romeo Stelvio, Mercedes GLC SUV |
|
235/50 R18 |
97 |
V |
|
maj 2018 |
Maserati Quattroporte, Audi RS Q3 |
|
235/60 R18 |
107 |
W |
XL |
maj 2018 |
Range Rover Evoque, Porsche Macan |
|
235/50 R19 |
99 |
V |
|
czerwiec 2018 |
Mercedes GLK, VW Tiguan |
|
265/50 R19 |
110 |
Y |
XL |
czerwiec 2018 |
Porsche Cayenne, VW Touareg |
|
215/55 R18 |
99 |
V |
XL |
czerwiec 2018 |
Nissan Qashqai, Infiniti EX |
|
235/55 R19 |
101 |
Y |
|
sierpień 2018 |
Mercedes GLC SUV, Audi Q5 |
|
235/55 R19 |
105 |
Y |
XL |
sierpień 2018 |
Porsche Macan, Volvo XC90 |
|
275/45 R19 |
108 |
Y |
XL |
sierpień 2018 |
Bentley Continental, Porsche Cayenne |
|
295/35 R21 |
107 |
Y |
XL |
wrzesień 2018 |
Mercedes GLE, Audi Q7 |
|
275/40 R20 |
106 |
Y |
XL |
wrzesień 2018 |
Porsche Panamera, BMW X6 |
|
275/45 R20 |
110 |
Y |
XL |
wrzesień 2018 |
Volvo XC90, VW Touareg |
|
235/65 R18 |
108 |
W |
|
wrzesień 2018 |
Jaguar F-Pace, Lexus RX |
|
255/50 R20 |
109 |
Y |
XL |
październik 2018 |
Land Rover Discovery, Audi Q7 |
|
255/55 R19 |
111 |
W |
XL |
grudzień 2018 |
Land Rover Discovery, Audi Q7 |
|
285/45 R19 |
111 |
W |
XL |
grudzień 2018 |
Mercedes M-Class |
|
275/45 R21 |
110 |
Y |
XL |
styczeń 2019 |
Mercedes GLE Coupé, Range Rover Sport |
|
255/60 R18 |
108 |
Y |
|
luty 2019 |
Maserati Levante, Mercedes G-Class |
|
źródło: Dunlop