2018-01-15

Olimpijski Bridgestone

Wystartowała kampania Bridgestone'a "Podążaj za marzeniami bez względu na wszystko". Bridgestone - japoński koncern oponiarski i zarazem największy na świecie producent ogumienia - jest obecnie Globalnym Partnerem Olimpijskim.
 
 
W warszawskim Centrum Olimpijskim 9 stycznia otwarto uroczyście w obecności ponad 100 przedstawicieli prasy, radia, telewizji oraz mediów internetowych, wspomnianą wyżej kampanię. Twarzami lub - jak ich przedstawiła Karolina Szostak, na co dzień prezenterka sportu w Polsacie, ambasadorami kampanii, są Maciej Kot, skoczek narciarski, olimpijczyk z Soczi, obecnie przygotowujący się do występów w Pjongczang oraz Joanna Jóźwik, lekkoatletka, biegająca dystans 800 metrów, olimpijka z Rio de Janeiro.
Kampanię uroczyście otworzyli Radosław Bółkowski, prezes Bridgestone w Regionie Europy Wschodniej, Irena Szewińska, multimedalistka olimpijska i działaczka ruchu olimpijskiego oraz Andrzej Kraśnicki, prezes PKOl.
Więcej o tym wydarzeniu przeczytacie na łamach Przeglądu Oponiarskiego.
Inf. oraz fot.
Sławomir Górzyński
 
 
drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń