Dwie marki należące do koncernu Prinx Chengshan rozpoczęły przygodę z wyścigami ciężarówek w ramach europejskiej serii Goodyear FIA European Truck Racing Championship (ETRC), którą w połowie maja otworzył wyścig we włoskim Misano. Od tego sezonu Austone i Fortune oficjalnie wspierają zespół Garret Trucksport, występując w roli głównych sponsorów.
W tym sezonie wyścigowym ciężarówki startujące w mistrzostwach Goodyear FIA European Truck Racing Championship (ETRC) będą korzystać z opon wykonanych w 55 proc. z materiałów zrównoważonych. Nowe ogumienie zadebiutowało oficjalnie podczas inauguracyjnego wyścigu w Misano w dniach 17-18 maja.
Bridgestone ogłosił, że będzie kontynuował dostawy opon motocyklowych Battlax dla zespołów startujących w Motocyklowych Mistrzostwach Świata FIM Endurance (EWC) w 2025 roku. W tegorocznej edycji firma zapewni ogumienie pięciu ekipom.
Piątkowy wyścig w Katarze na dystansie 1812 km otworzy sezon serii LMGT3 w Długodystansowych Mistrzostwach Świata FIA (WEC) z Goodyearem w roli wyłącznego dostawcy opon dla tej kategorii. W tym roku, obok sprawdzonych specyfikacji, firma wprowadzi oponę z nową mieszanką typu slick.
Falken powraca do Digital Nürburgring Endurance Series (DNLS), wirtualnego odpowiednika ADAC Nürburgring Endurance Series (NLS). Szósta edycja cyfrowych mistrzostw, obejmująca cztery wyścigi, rozpoczęła się 21 grudnia 2024 roku.
Mitch Evans z Jaguar TCS Racing odniósł zwycięstwo w inauguracyjnym wyścigu Sezonu 11 w São Paulo, awansując z ostatniej pozycji na starcie na sam szczyt podium.
W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing Championship (ETRC).
Goodyear, jako sponsor tytularny wyścigu Goodyear Silverstone 2025, wspiera powrót European Le Mans Series (ELMS) do Wielkiej Brytanii. Zmagania na legendarnym torze odbędą się 14 września 2025 r., po sześcioletniej przerwie w kalendarzu wyścigowym.