Mimo elektronicznych katalogów, dystrybutorów części oraz nowoczesnych aplikacji pomagających w doborze odpowiednich produktów, takich jak MyValeoParts, wielu mechaników wciąż lubi „przekartkować” papierowy katalog producenta. Zatem, zgodnie z hasłem „We Care For You”, Valeo udostępnia teraz wszystkie swoje katalogi w wersji elektronicznej, ale jako „flipbooki”.
Dzięki aplikacji FlipBook, katalogi można przeglądać w szybki i wygodny sposób. Katalog w formie flipbook daje możliwość szybkiego lokalizowania treści przez wyszukiwanie słów kluczowych na wielu stronach jednocześnie. Bardzo pomocne jest też automatyczne przechodzenie pomiędzy rozdziałami dzięki szybkiemu wyborowi interesującej nas grupy części w wygodnym spisie treści.
- Pilnie wsłuchujemy się w głosy naszych klientów i zawsze staramy się spełnić ich życzenia. Dlatego teraz udostępniamy naszą bibliotekę katalogów w formie flipbooków tak, by pozwolić mechanikom jeszcze szybciej i łatwiej dobierać odpowiednie części z naszej oferty - powiedziała Iwona Molenda, dyrektor marketingu Valeo Service Eastern Europe.
Biblioteka jest łatwa do przeglądania - od razu widać okładki katalogów. Mimo, że interfejs jest w języku angielskim, większość katalogów zawiera opisy produktów i wyjaśnienia w języku polskim - dokładnie tak samo jak w przypadku wersji drukowanych.
(kk)
źródło:proautomotive.pl