Serwis autoDNA już od wielu lat dostarcza szczegółowych informacji na temat historii pojazdów używanych. Od samego początku swojej działalności kładzie duży nacisk zarówno na jakość produktów, jak również sposób obsługi klienta. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, autoDNA wprowadza nową odsłonę serwisu, zbudowaną w oparciu o najnowsze rozwiązania technologiczne i wizualne.
Serwis posiada nową, bardziej przyjazną szatę graficzną oraz nowe funkcjonalności, ułatwiające nawigację w obrębie strony. Dodatkowo usprawniony został proces zakupowy, dzięki czemu użytkownik w prostszy i szybszy sposób sprawdzi historię każdego pojazdu. Elementem przyspieszającym zakup raportu jest również logowanie za pośrednictwem najbardziej popularnych portali społecznościowych, w tym Facebook i Google+. Możliwość logowania dostępna jest z każdego poziomu witryny, za pośrednictwem nowoczesnego rozwiązania, jakim jest hamburger menu. Dzięki niemu strona jest w pełni dostosowana do wymagań urządzeń mobilnych i spełnia wszystkie rygorystyczne kryteria „mobile friendly”.
Kolejnym, pomocnym elementem są statystyki dotyczące branży motoryzacyjnej, prezentowane na stronie głównej i większości podstron. Dane te, zostały zebrane w trakcie 7-letniego funkcjonowania autoDNA na rynku. Zmieniony został również blog serwisu oraz program afiliacyjny. Postawiono nie tylko na funkcjonalność, ale również prostą i przejrzystą nawigację. Podstrony zostały zmienione również pod kątem szaty graficznej, która idealnie pasuje do wyglądu nowego serwisu autoDNA.
Bezproblemową komunikację z klientem zapewni zoptymalizowany live chat. Konsultanci autoDNA służą radą oraz pomocą na każdym etapie procesu zakupowego, a także chętnie odpowiedzą na wszelkie pytania.
(ik)
Źródło: ASDIRECT, graf. autoDNA