2017-06-12

Dział obsługi klienta Magny

 

Magna Tyres Group poinformowała, że John van Mersbergen (na zdjęciu obok) został nowym pracownikiem biura obsługi klienta. Będzie on współpracował z Jacqueline Vissers i Lindą van Heumen, która niedawno została mianowana koordynatorem działu.

Zmiany te zostały wdrożone z powodu szybkiego wzrostu firmy. Razem z wymienionymi pracownikami Magna Tyres będzie w stanie jeszcze lepiej obsługiwać proces sprzedaży.

- Spodziewamy się, że zmiany te przyniosą korzyści naszym klientom i przyspieszą dalszy wzrost naszej firmy - zaznaczył Hein de Wind, dyrektor sprzedaży w Magna Tyres Group.

John van Mersbergen w swojej poprzedniej firmie zdobył doświadczenie na różnych stanowiskach, jako lider zespołu, planista i pracownik logistyki. Obecnie pracując dla Magna Tyres, zapewni wsparcie sprzedaży dla wszystkich klientów. Będzie on główną osobą kontaktową w ramach działu i pomoże w obsłudze zapytań dotyczących produktów, dostępności, cen i terminów dostaw.

Linda van Heumen a od ponad ośmiu lat pracuje w Magna Tyres Group, wcześniej jako asystent ds. zarządzania i HR Officer. W swojej nowej roli odpowiada za wsparcie sprzedaży prowadzone przez dział handlowy. Będzie ona również pomagać w codziennych zajęciach w celu uzyskania wsparcia klienta na najwyższym poziomie.

Powyższe zmiany obowiązują od pierwszego czerwca br.

(ik)

Źródło i fot. Magna Tyres

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń