W BRANŻY: To już 15 lat sieci POP

Spójna wizja owocuje

 

Utrzymanie się przez 15 lat spółki Partner Opony Polska na trudnym polskim rynku jest niewątpliwie dużym wyczynem. Spółka POP została powołana do życia w 2002 roku przez kilkanaście polskich przedsiębiorstw o wieloletnim doświadczeniu w branży motoryzacyjnej, które postawiły sobie za cel stworzenie niezależnej sieci serwisów opon i automechaniki.

Jak stwierdziła podczas uroczystości związanych z jubileuszem prezes zarządu Aneta Dolińska - spójna i konsekwentnie wprowadzana w życie wizja firmy zaowocowała szybkim rozwojem. Obecnie sieć obejmuje blisko 100 serwisów na terenie całego kraju, które świadczą usługi w zakresie ogumienia, napraw mechanicznych i wymiany części eksploatacyjnych. Pani prezes dodała, że wciąż głównym celem jest dostarczanie kierowcom rozwiązań poprawiających bezpieczeństwo i komfort jazdy oraz wpływających na niezawodność samochodu. Realizacja tej misji jest możliwa dzięki starannemu doborowi oferty produktowej i dbałości o najwyższą jakość usług. Profesjonalizm, rzetelność oraz ciągłe doskonalenie pozwoliły nam zdobyć zaufanie wielu kierowców oraz firm flotowych. Przy okazji warto przypomnieć, że dzięki utrzymaniu wysokich standardów we wszystkich obszarach działalności spółka POP ma na swoim koncie prestiżowe wyróżnienia: Gazeli Biznesu 2009 oraz Firmy FairPlay 2010.

W końcu maja w Hotelu Kuźnia Napoleońska nieopodal Warszawy spotkali się udziałowcy POP. Przed wieczornym świętowaniem 15-lecia spotkali się na licznych roboczych spotkaniach, czasami bardzo burzliwych, gdzie padały różne pytania związane z działalnością spółki. Tak minął pierwszy roboczy dzień spotkania, a wieczorem uroczysty bankiet z wręczeniem statuetek w kilku kategoriach handlowych. I tak wśród nagrodzonych za największy zakup znalazły się: MBM Auto Serwis Mazur i Wspólnicy Spółka Jawna; Firma Usługowo-Handlowa Adam Korzeń i Wspólnicy Spółka Jawna; F.H.U. „WIM” Serwis Opon Witosław Michna; Serwis Ogumienia „Nowacki” Spółka Jawna. W kategorii - największa dynamika wzrostu zakupów: Serwis Opon Michał Lewandowski; P.H.U. Harp s.c. Adam Trojan, Dorota Trojan; F.H.U. „WIM” Serwis Opon Witosław Michna. I jeszcze kategoria – wzorowy płatnik: Firma „Jakubiec” Ewa Jakubiec; Zakład Usługowo-Handlowy „Auto-Wulkanizacja” Jan Swacha; P.U.H. „Exodus” Lisowski Zdzisław; „Topgum” Halina Łukaszewska, Tomasz Dankowski s.c.; „MAJER” s.c. Andrzej Szer, Eugeniusz Majewski, Mariusz Majewski; ELEAR Sp. z o.o.; „Auto-Gum” Wulkanizacja - Jarosław Kukliński; Auto Części Dariusz Marciniak; P.H. „EDAL” Alicja Czykirska, Edward Czykirski. Wyróżnienia wręczała prezes Dolińska wspólnie z współfundatorem nagród Jerzym Mendalą, dyrektorem handlowym Continental Opony Polska (firma ta jest także udziałowcem Spółki POP).

Po tej części oficjalnej związanej z wręczaniem statuetek przyszedł czas na wjazd okolicznościowego tortu. Tort został podzielony przez członków założycieli POP sprzed 15 lat i odśpiewano tradycyjne Sto lat. Zwieńczeniem tego wieczoru były pokazy tańca. „Przegląd Oponiarski” życzy dalszych sukcesów na trudnym polskim rynku i do zobaczenia na XX-leciu Spółki Partner Opony Polska!

Tekst i zdjęcia: Bogumił Husejnow

Zobacz cały numer PO 6/146 (Czerwiec 2017)

drukuj  
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń